Sport i fitness

Trening w samochodzie - to możliwe!

Wiele osób jeżdżąc w samochodzie, dużo czasu spędza w korkach. Warto ten czas wykorzystać na ćwiczenia, które złagodzą dolegliwości związane z siedzeniem przez dłuższy czas w jednej pozycji. Z trenerką Basią Smirnow-Kurp rozmawiał reporter Dzień Dobry TVN Robert Stockinger.

Jadąc samochodem, przede wszystkim należy wykonywać ćwiczenia rozciągające.

>>> Zobacz także:

Ćwiczenie pleców

Siadamy prosto, łapiemy prawą ręką za lewą stronę fotela i rozciągamy plecy. Utrzymujemy taką pozycję 5 sek. i zmieniamy rękę - lewą sięgamy za prawą stronę fotela. Ćwiczenie powtarzamy od 3 do 5 razy.

Ćwiczenie nadgarstków

Łapiemy kierownicę od dołu, wnętrze dłoni powinno być skierowane do góry i prostujemy rękę. Utrzymujemy ją w takiej pozycji 5 sekund. Zmieniamy rękę. Ćwiczenie powtarzamy od 3 do 5 razy.

Ćwiczenie brzucha

Staramy się przyciągnąć pępek do kręgosłupa i maksymalnie wyciągamy głowę ku górze. Wytrzymujemy w takiej pozycji 10 sek. Rozluźniamy się i powtarzamy ćwiczenie od 3 do 5 razy.

Co sądzisz o tym artykule?
57
4
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0