Wystartował "Forbes Women" Polska - platforma dla kobiet sukcesu

Na polskim rynku wydawniczym ukazał się pierwszy numer polskiej edycji "Forbes Women". Kto wpadł na pomysł stworzenia takiego tytułu? Co znajdziemy w pierwszym numerze Forbes Women? Zapytaliśmy o to w Dzień Dobry TVN dyrektor wydawniczą Forbes Polska Annę Kaczmarską, redaktorów prowadzących Forbes Women: Aleksandrę Karasińską i Konrada Sadurskiego.

"Forbes Women" to tytuł, który ponad 10 lat temu wymyśliła dziennikarka, działaczka i wnuczka Malcolma Forbesa - Moira Forbes. Pismo jest skierowane do kobiet, które chciałyby wymieniać się doświadczeniami i pomysłami pomagającymi osiągnąć sukcesy w życiu zawodowym i prywatnym.

>>> Zobacz także:

Agnieszka Grochowska u boku Elle Fanning. Tak się robi karierę w USA!

Olga Nowotarska. Polska modelka, którą zachwycił się sam Ralph Lauren

Jej hity do dziś nucą miliony. Dido wraca z piątą płytą

"Forbes Women" w Polsce

Właśnie na naszym rynku ukazała się polska edycja magazynu. W nim czytelnik znajdzie kilka sekcji tematycznych. Są to:

  • Strefa Liderek - tu prezentowane są panie, które osiągnęły sukces;
    • Strefa Pracy - poświęcona jest tematom związanym z biznesem, inwestowaniem i innymi aspektami, które dotyczą życia zawodowego;
      • Strefa Rozwoju - w tej sekcji znajdują się materiały dotyczące nauki, trendów technologicznych, psychologii oraz kultury;
        • Strefa Prywatna - ta część poświęcona jest zainteresowaniom i stylowi życia bizneswomen.

          Jak zapewnia redakcja polskiej edycji "Forbes Women", każdy numer będzie zawierał wywiady z prezeskami dużych korporacji i właścicielkami firm, historie branż tworzonych przez kobiety, informacje o trendach w zarządzaniu i biznesie, inspiracje, raporty, rankingi i felietony.

          Redaktorem naczelnym "Forbes Women" został Paweł Zielewski, a twórcami i redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska i Konrad Sadurski.

          W 2019 roku planowanych jest pięć wydań magazynu.

          Pierwszy numer "Forbes Women" Polska

          W pierwszym numerze polskiego wydania "Forbes Women" zaprezentowane zostały między innymi sylwetki kobiet, które z powodzeniem mogą być wzorem do naśladowania i inspiracją dla innych pań. Są nimi: pomysłodawczyni magazynu "Forbes Women" Moira Forbes, szefowa Discovery na rynkach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Katarzyna Kieli i reżyserka Małgorzata Szumowska. Ponadto łowczyni trendów Natalia Hatalska zdradziła, którzy pracownicy powinni bać się sztucznej inteligencji, a szefowa Facebooka w Polsce Agnieszka Kosik pokazała, co ma w torebce, czyli jak żyje w cyfrowym i analogowym świecie. W premierowym numerze poruszono również inne ważne dla kobiet tematy, takie jak: moda, łączenie życia zawodowego oraz prywatnego i macierzyństwa, a także nawyki, jakie powstrzymują kobiety w drodze do kariery.

          Pierwszy numer ma podwójną okładkę - pierwszą z Katarzyną Kieli i drugą z reżyserką Małgorzatą Szumowską.

          "Forbes Women" to magazyn nie tylko dla kobiet. Pismo skierowane jest także dla mężczyzn. Potwierdziła to w Dzień Dobry TVN dyrektor wydawnicza Forbes Polska Anna Kaczmarska:

          Prezentujemy sylwetki liderów biznesu, facetów, którzy wspierają kobiety, rozumieją różnice, bo one są między nami: kulturowe i emocjonalne. Chodzi nam o to, aby te światy się rozumiały i ze sobą współpracowały. Żeby panowie nas zauważyli, że zasługujemy na promocję i awans.

          Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN

          podziel się:

          Pozostałe wiadomości