Diety i odchudzanie

Zdrowa dieta na wakacjach. Anna Radowicka: "Jeśli sałatki, to z kaszą lub chlebem"

Diety i odchudzanie

Zdrowa dieta na wakacjach. Anna Radowicka: "Jeśli sałatki, to z kaszą lub chlebem"

Na urlopie trudno utrzymać zdrową dietę, ponieważ z każdej strony kuszą nas budki z pysznymi goframi, lodami i frytkami, a wieczorami pozwalamy sobie na drinki. Jak zatem nie przytyć w wakacje, kiedy wokół nas jest tyle pokus? Zapytaliśmy o to dietetyczkę Annę Radowicką.

Zdrowa dieta w wakacje

Na początek dnia starajmy się zjeść zdrowe i zbilansowane śniadanie. W diecie nie powinno zabraknąć sezonowych warzyw i owoców, głównie tych, które zawierają spore ilości wody.

Nie można też zapominać o węglowodanach złożonych, więc jeśli sałatka, to z kaszą, makaronem, pieczywem

- powiedziała Anna Radowicka.

Dodała także, że zjedzenie samych warzyw sprawi, że za chwilę znowu zaczniemy odczuwać głód:

Nie zaspokoimy organizmu jeśli chodzi o uczucie sytości. To też będzie związane z tym, że zaraz przytyjemy, będziemy odkładać więcej tkanki tłuszczowej

- wyjaśniła.

Dietetyczka radziła także, że w porze obiadowej lepiej sięgać po ziemniaki, a nie frytki. Zdecydowanie zdrowsze też będzie mięso bez panierki. Anna Radowicka uważa również, że w utrzymaniu szczupłej sylwetki latem pomoże nam regularne jedzenie.

Deser tak, ale po posiłku

A jeżeli już mamy wielką ochotę na lody lub ciastko, to najlepiej zjeść je po posiłku, a nie zamiast niego.

Wartość białka, tłuszczów, węglowodanów z obiadu z tymi węglowodanami prostymi z deseru równoważy się, nie prowokuje organizmu do wyrzutu cukru we krwi

- stwierdziła.

>>> Zobacz także:

Daria Widawska przeszła na dietę Adele. "Tracę kilogramy i bardzo dobrze się z tym czuję". Ile aktorka już schudła?

Skuteczne metody na pozbycie się brzucha piwnego

Czym słodzić zamiast cukru? Naturalne zastępniki cukru

Co sądzisz o tym artykule?
58
6
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0