odchudzanie

    odchudzanie

    Właściwości lecznicze i prozdrowotne imbiru znane są od stuleci. Jednak dopiero niedawno wyniki badań potwierdziły, że włączenie imbiru do diety może wpływać korzystnie na utratę zbędnych kilogramów. W jakiej postaci spożywać imbir? Jak przygotować napój imbirowy na odchudzenie? Sprawdziliśmy i mamy przepis.

    Katarzyna Guzik przeszła imponującą przemianę w drodze po zdrowie i szczuplejszą sylwetkę. Pewnego dnia obudziła się przerażona. Zdała sobie sprawę, że jeśli nie zrobi czegoś z nadwagą, może młodo umrzeć. Dzisiaj daje przykład i nadzieję dla tych, którzy jeszcze walczą o siebie. W Dzień Dobry TVN zdradziła, jak udało jej się tego dokonać.

    Grejpfrut ma korzystny wpływ na odchudzanie, lecz i zdrowie. Regularne spożywanie owocu oraz soku grejpfrutowego pomaga zrzucić nadprogramowe kilogramy. Jakie są jego właściwości? Na czym polega dieta grejpfrutowa? Kto może ją stosować?

    Statystyki mówią, że 15 proc. dzieci w Polsce zmaga się otyłością lub nadwagą. W tej grupie znajduje się 13-letni Szymon. Szansą dla chłopca na pozbycie zbędnych kilogramów jest wyjazd na turnus odchudzający w Ciechocinku. Jak będzie wyglądał jego pobyt w ośrodku i program leczniczy przygotowali dla niego specjaliści?

    Spalacze tłuszczu prowadzą do rozpadu tkanki tłuszczowej, niwelują uczucie głodu i przyspieszają metabolizm. Każdy, kto zastanawia się, czy spalacze tłuszczu działają, musi wiedzieć, że są to suplementy, a nie substytuty racjonalnej diety i aktywności fizycznej – bez ćwiczeń i właściwie ułożonego jadłospisu nie będą skuteczne.

    Nie ma chyba osoby, która przynajmniej raz w życiu nie próbowała zrzucić zbędnych kilogramów. Często jednak zdarza się, że zamiast tkanki tłuszczowej tracimy głównie czas - na 22 tys. badanych, po upływie 12 miesięcy wszyscy wrócili do dawnych nawyków żywieniowych. Teraz los walczących z wagą może się odmienić. A to wszystko za sprawą jednego ukłucia.

    Święta to czas, gdy nie powinniśmy myśleć o diecie i fiksować się na zdrowych przekąskach. Te chwile warto spędzić w gronie najbliższych, celebrując tradycyjną kolację. W końcu kilka pierogów, czy barszcz z uszkami nie sprawi, że nagle przybędzie nam 5 kg. Ważne jednak, aby pamiętać o umiarze. Co i jak jeść, aby nie czuć ciężkości i nie nabawić się niechcianych fałdek? O tym opowiedziała nam dietetyk, Milena Nosek.