Sport i fitness

Wzmacniamy brzuch z Patrykiem Puczyłowskim. Jakie ćwiczenia zaproponował nasz trener?

"Brzuch wraca do formy"

Sport i fitness

Wzmacniamy brzuch z Patrykiem Puczyłowskim. Jakie ćwiczenia zaproponował nasz trener?

"Brzuch wraca do formy"

O formę warto dbać przez cały rok, nie tylko przed sezonem wakacyjnym, gdy planujemy odkryć więcej ciała. Tym razem wraz z Patrykiem Puczyłowskim skupiliśmy się na brzuchu, który dla wielu z nas stanowi źródło kompleksów. Oto propozycje ćwiczeń od trenera.

Ćwiczenia na oponkę

W Dzień Dobry TVN zachęcamy do tego, by o formę dbać przez cały rok. Dlatego też w studiu naszego programu pojawił się Patryk Puczyłowski. Wspólnie z trenerem skupiliśmy się na mięśniach brzucha. To właśnie w tych okolicach często zyskujemy dodatkowe i niechciane centymetry. Aby się ich pozbyć, często sięgamy po ćwiczenia znalezione w czeluściach internetu. Nasz ekspert wyjaśnił, że nie jest to dobra droga do osiągnięcia sukcesu.

Nie ma stricte ćwiczenia na oponkę. Trzeba poruszyć cały czas organizm, żeby spalić ten zbędny tłuszcz. Wyobraźcie sobie, leżąc na ziemi i ćwicząc tylko mięśnie brzucha, oczywiście wzmacniamy mięśnie brzucha, ale tę tkankę tłuszczową wypychamy do przodu

- zaznaczył w rozmowie z Pauliną Krupińską-Karpiel i Damianem Michałowskim.

Dlatego możemy mieć wówczas poczucie, że mimo dużej ilości wykonywanych ćwiczeń, jesteśmy coraz grubsi. 

Wzmacnianie mięśni brzucha

Dzięki ćwiczeniom, który zaproponował w naszym studiu Patryk Puczyłowski, nie tylko zadbamy o wzmocnienia właśnie mięśni brzucha, lecz także spalimy wiele kalorii. Do ich wykonania można wykorzystać oporowe gumy treningowe, które zwiększą zużycie energii.

W pierwszym ćwiczeniu jesteśmy w pozycji stojącej, zakładamy obie ręce za głowę, a następnie robimy wymach i wykop jedną nogą zgodnie z instrukcją naszego trenera. Potem powtarzamy ten ruch, używając drugiej nogi. Liczba proponowanych powtórzeń to ok. 30.

W drugim ćwiczeniu wkładamy obie stopy w gumę treningową, a następnie powoli robimy kilka kroków w bok, unosząc kolano do góry. Ćwiczenie powtarzamy również analogicznie na drugą stronę. 

W zestawie zaproponowanych przed Patryka Puczyłowskiego ćwiczeń nie zabrakło też słynnych burpees czy tez unoszenia bioder nad podłogę. Cały trening obejrzysz w materiale wideo. Jak poradzili sobie z nim nasi prowadzący? 

Patryk Puczyłowski wielokrotnie pojawiał się w Dzień Dobry TVN, by zaprezentować widzom swojej treningi. Nie zabrakło wtedy m.in. ćwiczeń wzmacniających plecy. Przypominamy te materiały.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.

Zobacz także:

Ćwiczenia i degustacja. Poznaj nietypowe zajęcia jogi 

Kamil i Radosław Paczuscy - bracia, którzy łamią stereotypy sportów walki. "Pomaganie ludziom sprawia nam przyjemność"

Jak trenować z dziećmi? Ćwiczenia z trenerką akrobatyki Martą Poznysz

Co sądzisz o tym artykule?
92
7
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0