Sport i fitness

Wzmocnij swoje plecy. Ćwiczenia na odcinek lędźwiowy 

Sport i fitness

Wzmocnij swoje plecy. Ćwiczenia na odcinek lędźwiowy 

Nasz kręgosłup wiele znosi każdego dnia, zwłaszcza teraz, kiedy ograniczamy aktywność fizyczną i większość czasu siedzimy przed ekranami telewizorów i komputerów. Na ratunek przychodzi trener Patryk Puczyłowski, który pokazał ćwiczenia na odcinek lędźwiowy i lędźwiowo-biodrowy.

Proste ćwiczenia na odcinek lędźwiowy i lędźwiowo-biodrowy

Siedzący tryb życia źle wpływa na nasz kręgosłup i co do tego nie ma wątpliwości. Powinniśmy pamiętać o wykonywaniu odpowiednich ćwiczeń, aby wzmocnić nasze plecy. Patryk Puczyłowski zaproponował kilka propozycji na poprawę kondycji odcinka lędźwiowego i lędźwiowo-biodrowego. Jednym z ćwiczeń jest leżenie na plecach i przyciąganie kolana do klatki piersiowej. Inne wykonujemy w siadzie klęcznym, kiedy tułowiem wyciągamy się jak najbardziej do do przodu i potem delikatnie skręcamy się tułowiem w jedną i druga stronę. W materiale znajdziesz wszystkie propozycje trenera.

Powtórzenia

Podczas wykonywania ćwiczenia trzeba pamiętać, żeby dokładnie stosować się do instrukcji Patryka Puczyłowskiego. Trener przypomina m.in. o konieczności dokładnego wykonywania każdej z podanych propozycji. Niektóre z nich będą wymagały utrzymania się w danej pozycji przez 30 sekund i przed np. zmianą strony konieczne będzie zrobienie 10-sekundowej przerwy. 

Zobacz także:

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.

Co sądzisz o tym artykule?
86
10
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0