Sport i fitness

Trening HIIT - jeden z sekretów sylwetki Jennifer Lopez. Dzięki naszemu trenerowi wykonasz go również w domu

"Szybki trening, który polubiła Jennifer Lopez"

Sport i fitness

Trening HIIT - jeden z sekretów sylwetki Jennifer Lopez. Dzięki naszemu trenerowi wykonasz go również w domu

"Szybki trening, który polubiła Jennifer Lopez"

Interwałowy trening HIIT jest dobrze znany Jennifer Lopez, która słynie ze swojej wypracowanej sylwetki. Czy można go wykonać również w domu? Jak najbardziej. Poznajcie propozycje ćwiczeń od naszego trenera Szymona Gasia. 

Czym jest trening HIIT

Jennifer Lopez kojarzy nam się nie tylko z talentem wokalnym, aktorskim i znanymi przebojami, lecz także z wypracowaną sylwetką. Piosenkarka, oprócz stosowania diety, stawia na aktywność fizyczną. Obok burpees czy kicboxingu w rozpisce gwiazdy znajdziemy również trening HIIT – czyli high intense interval training. Kryje się za tym nic innego, jak intensywny program ćwiczeń interwałowych. Dzięki niemu w krótkim czasie da się osiągnąć doskonałe efekty.

Trening HIIT w domu

Trening HIIT nie jest tajemną wiedzą przeznaczoną tylko dla gwiazd posiadających trenerów personalnych. Można go również wykonać w domu i udowodnił to goszczący w naszym studiu Szymon Gaś. Razem z Katarzyną Kępką, promotorką zdrowego stylu życiu, zaprezentował naszym widzom przykładowy zestaw ćwiczeń.

25 sekund pracy, 15 sekund przerwy. Staramy się pracować jak najszybciej, jak najmocniej się da. To są ćwiczenia proste

- zapowiedział w naszym studiu.

Na sam początku intensywny szybki bieg w miejscu, w pozycji stojącej. Potem schodzimy na podłogę do podparcia i energicznie przyciągamy kolana do klatki piersiowej.

Jeśli ktoś nie daje rady, jest to dla niego za trudne, może zwolnić, ale tak naprawdę pracujcie, jak najszybciej się da

- zagrzewał nasz trener.

Znowu stajemy – jedna noga zostaje nieruchomo na podłodze, drugą unosimy, zginamy w kolanie i robimy wymachy do przodu i do tyłu. W tym czasie pracują również nasze ręce. Po upływie określonego czasu zmiana nogi i trudniejsza wersja z zejściem w dół. Na koniec kładziemy się na plecach i robimy intensywny rowerek.

Dokładną instrukcję znajdziecie w naszym materiale wideo.  

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Pełne odcinki znajdziesz w serwisie Player.

Zobacz także:

Dziewięciolatka, która niczego się nie boi. Trenuje skoki do wody i jeździ na gokartach. "Sprawia mi to przyjemność"

Kontrowersje wokół Caster Semenyi - biegaczki z podwyższonym testosteronem. Jak będzie wyglądał kobiecy sport?

Mistrzyni kolarstwa po 60-tce. "Dzięki temu, że zaczęłam trenować, to czuję się lepiej"

Co sądzisz o tym artykule?
70
7
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0