Polacy promują Tajwan
Natalia i Łukasz to pomysłodawcy i twórcy bloga „Tasteaway”. Niedawno para została wybrana na reprezentantów kampanii promującej Tajwan. Jak do tego doszło?
My z Tajwanem związani jesteśmy od dawna. Nie blogowo, a biznesowo, bo od 2012 roku Łukasz jest współwłaścicielem z Bubble Tea, która wywodzi się właśnie z Tajwanu.
- przyznała Natalia.
W chwili, kiedy Tajwan ruszył z kampanią promującą gościnność, prowadzący blog „Tasteaway” zostali wybrani na polskich reprezentantów. Para wraz z influencerami z całego świata spędzi jedną noc w pałacu prezydenckim.
Blog „Tasteaway”
Para na swoim blogu porusza tematy dotyczące podróży. Wśród wielu artykułów znajdują się zarówno porady związane z wyjazdami z dziećmi, jak i zdjęcia potraw charakterystycznych dla danego miejsca. Jak przyznała Natalia, wraz z partnerem stara się wybierać destynacje, które nie do końca są znane. Jakie kierunki w Azji polecają blogerzy?
Tajlandia jest takim kierunkiem, który zwykle polecamy na te rajskie plażowanie, ale kulinarnie Japonia i Tajwan, który tez jest bardzo ciekawy, a mało popularny.
Zobacz też:
- "Kobieta na krańcu świata" - Izrael. Jak wygląda rozwód po żydowsku?
- Reykjavik – stolica krainy lodu i ognia. Co warto zobaczyć?
- Śmierć polskiej himalaistki Rity Bladyko
podziel się: