Serce każdej firmy - recepcja!

Filip Chajzer postanowił przyjrzeć się miejscu, które ma strategiczne znaczenie dla każdej firmy - recepcji. "Poznaliście Panią Alicję. Filar, opoka, ostoja redakcji Dzień Dobry TVN. Wydaje mi się, że gdyby nie Pani Alicja, w ogóle byście nie oglądali tego programu. Bez Pani Alicji nie byłoby tu niczego"!

Zobacz też: Zainteresowania CV – co wpisać? Podajemy przykładowe, ciekawe zainteresowania do CV >>>

Z naszymi gośćmi: Agnieszką Korach, która prowadzi szkolenia dla recepcjonistek, pracownikami recepcji - Barbarą Jankowską i Sandrą Pietruchą oraz coachem Miłoszem Brzezińskim rozmawialiśmy o tym, jakie cechy są ważne u pracownika recepcji .

Zobacz też: O co warto zapytać na rozmowie kwalifikacyjnej, a jakich pytań lepiej unikać? >>>

Jakimi cechami powinna się charakteryzować osoba pracująca na recepcji?

Trzeba być bardzo cierpliwym, wyrozumiałym. Przyjeżdżają do nas goście z całego świata, z różnych krajów, mają różne religie i kulturę. Trzeba się dostosować do ich potrzeb.

Zobacz też: LinkedIn – co to jest i jak z niego korzystać? >>>

Jakie zadania spełnia recepcja i jakie potrzeby realizuje?

Miłosz Brzeziński:

Ludzie przede wszystkim chcą być mile widziani i to trzeba zagwarantować i chcą, kogoś obchodzić. Spodziewamy się tego, że ktoś się nami zajmie. Musi być świetnie zorganizowana. Do recepcji się przychodzi i wszystkiego wymaga się na już.

Jakie cechy powinien mieć kandydat do pracy w recepcji i czego można się nauczyć na szkoleniu?

Agnieszka Korach:

Jest takie mniemanie, że każdy może pracować na recepcji, ale to nie jest prawda. Przede wszystkim ważne jest to, żeby taka osoba była bardzo komunikatywna, otwarta, wspierająca.

Autor: Redakcja Dzień Dobry TVN

podziel się:

Pozostałe wiadomości