Wytrysk, który następuje zdecydowanie szybciej, niż mężczyzna by chciał, jest frustrującą i wstydliwą dolegliwością, która skutecznie obniża poziom zadowolenia z życia seksualnego. Przedwczesny wytrysk dotyczy zwłaszcza młodych mężczyzn, którzy dopiero rozpoczynają aktywność seksualną. Istnieją proste sposoby i ćwiczenia na opóźnienie wytrysku u mężczyzny.

C: Opóźnienie wytrysku jest ważną kwestią dla wielu mężczyzn, ponieważ pozwala na przedłużenie stosunku seksualnego i zaspokojenie potrzeb swoich i partnerki. Dlatego bardzo istotne jest posiadanie wiedzy o tym, jak opóźnić wytrysk. Wytrysk, czyli ejakulacja, jest ostatnią fazą orgazmu u mężczyzny. To wydalenie na zewnątrz nasienia, które następuje na skutek stymulacji seksualnej. Badania wykazują, że prawie jedna trzecia aktywnych seksualnie mężczyzn ma problem z wytryskiem, który następuje za wcześnie, niezależnie od ich woli - jeszcze przed grą wstępną, podczas gry wstępnej lub zaraz po wprowadzeniu penisa do pochwy. Kiedy wystrysk następuje za wcześnie, pojawia się wstyd, frustracja, niechęć do seksu, a nawet nieporozumienia w związku - męska duma zostaje urażona. Istnieje szereg skutecznych ćwiczeń i metod na opóźnienie wytrysku u mężczyzny .

Przedwczesny wytrysk - przyczyny

Przedwczesny wytrysk może wystąpić, kiedy mężczyzna miał dłuższą przerwę w uprawianiu seksu, przez co jego napięcie seksualne jest zbyt duże. U młodych mężczyzn, którzy dopiero rozpoczynają aktywność seksualną, przedwczesna ejakulacja jest spowodowana stresem przed niezaspokojeniem partnerki, wywieraniem na sobie presji, aby wypaść jak najlepiej w łóżku i zadaniowym podejściem do seksu, a także przemęczeniem i nadużywaniem alkoholu. Przedwczesny wytrysk może być spowodowany wrodzoną lub nabytą nadwrażliwością żołędzi penisa, infekcją dróg moczowych lub zapaleniem prostaty. W wieku dojrzałym na szybkość ejakulacji mają wpływ choroby przewlekłe, takie jak cukrzyca, nadciśnienie, choroby prostaty lub zaburzenia erekcji.

Sposoby na opóźnienie wytrysku

Metody na opóźnienie wytrysku mogą być stosowane nie tylko przez mężczyzn, którzy mają problem ze zbyt szybką ejakulacją, przyniosą korzyści każdemu mężczyźnie. Problem przedwczesnego wytrysku warto skonsultować ze specjalistą, ponieważ, jeżeli jest on tylko objawem innej choroby, zastosowanie farmakoterapii na schorzenie podstawowe przynosi oczekiwane efekty.

Ważna jest psychoedukacja obojga partnerów i szczera rozmowa o występującym problemie. Mężczyzna powinien częściej uprawiać seks, skracać grę wstępną, a przed stosunkiem zaleca się masturbację. Opóźnienie wytrysku można osiągnąć przez tłumienie podniecenia, czyli odwracanie uwagi od pobudzających seksualnie bodźców. Pary, które mają problem z przedwczesnym wytryskiem powinny zastosować pozycje seksualne, które słabiej stymulują penisa, np. pozycja na jeźdźca, w której to kobieta jest na górze lub stosowanie przerw w trakcie wykonywania ruchów frykcyjnych.

Nad wytryskiem można zapanować stosując specjalne zestawy ćwiczeń na opóźnienie wytrysku , które mężczyzna wykonuje samodzielnie lub ze swoją partnerką. Regularne ćwiczenia przynoszą efekty już po kilku miesiącach i znacznie polepszają satysfakcję z życia seksualnego obojga partnerów.

Ćwiczenia na opóźnienie wytrysku:

1. Podczas masturbacji mężczyzna przerywa ją w momencie dotarcia do punktu, po którego przekroczeniu nastąpiłby orgazm i wytrysk. Po chwili należy wrócić do przerwanych czynności, kolejny raz wycofując się w krytycznym momencie. Ćwiczenie to pozwala na zyskanie świadomości o własnym ciele.

2. Kobieta stymuluje penisa partnera dotykiem lub oralnie i przerywa czynności w momencie narastania podniecenia. Po chwili kontynuuje stymulację i kolejny raz przerywa w kluczowym momencie. Ćwiczenie należy powtórzyć kilka razy.

3. Metoda na opóźnienie wytrysku , nazywana metodą squeeze lub metodą ucisku: podczas masturbacji lub stosunku seksualnego, kiedy mężczyzna wyczuwa, że zbliża się wytrysk, wycofuje penisa z pochwy i uciska palcami miejsce poniżej żołędzi prącia. Kciuk powinien znajdować się dokładnie na wędzidełku penisa. Po chwili zbliżenie może być kontynuowane.

4. Ćwiczenia mięśni kegla, czyli mięśni dna miednicy. Ćwiczenie polega na napinaniu przez około 10 sekund i luzowaniu na około 30 sekund mięśni w okolicy kości łonowej. Są to te mięśnie, które pozwalają na powstrzymanie strumienia moczu, jednak nie zaleca się ich ćwiczyć w ten sposób.

Zobacz film: Kompleksy mężczyzn. Źródło: Dzień Dobry TVN.


Co sądzisz o tym artykule?
58
5
Wybrane dla Ciebie
Komentarze
0