Gwiazdy

Znamy nowego uczestnika programu "Hotel Paradise 5". Kim jest Grzegorz Jackiewicz?

Gwiazdy

Autor:
Nastazja
Bloch
Grzegorz Jackiewicz nowym uczestnikiem "Hotelu Paradise" od 21 lutego 2022 r. na na antenie TVN7.

Na ten dzień czekają wszyscy fani programu "Hotel Paradise". Już 21 lutego na antenie TVN7 pojawi się nowy sezon popularnego reality-show. Kto tym razem zawalczy o miłość i zgarnie główną wygraną w wysokości 100 tysięcy złotych? Jednym z uczestników 5. edycji jest Grzegorz Jackiewicz. Co o nim wiemy?

Hotel Paradise 5 - nowy uczestnik

"Hotel Paradise" to program, który bardzo szybko podbił serca widzów. Reality-show zagościło więc na stałe w ramówce TVN7. Już pod koniec lutego zobaczymy kolejny, piąty sezon. Tym razem zdjęcia odbywają się w Panamie, a show niezmiennie poprowadzi modelka Klaudia El Dursi. W sieci powoli pojawiają się informacje dotyczące pierwszych uczestników.

Uczestnicy programu "Hotel Paradise"

Zwycięzcy "Hotelu Paradise"
Zwycięzcy "Hotelu Paradise"Dzień Dobry TVN
wideo 2/3

Kto zawalczy o miłość i pieniądze? Jednym z bohaterów tegorocznej edycji jest 22-letni Grzegorz Jackiewicz.

Grzegorz Jackiewicz - kim jest?

Grzegorz Jackiewicz ma 22 lata i pochodzi z Rotmanki, małej miejscowości w województwie pomorskim. Studiuje zarządzanie, marketing i social media. Poza tym ma także wiele zainteresowań i pasji. Jest instruktorem wake’a, okleja jachty i samochody, handluje kryptowalutami. Pomaga swojej mamie w fundacji „Dzieło Pomocy Rodzinie”, wspierającej ubogie rodziny i edukację. W wolnych chwilach tworzy muzykę i śpiewa. Jest wielkim fanem festiwali. Wrażliwy na sztukę, optymista, interesuje się modelingiem i aktorstwem.  

W życiu Grzegorz nie odpuszcza tak łatwo i uparcie dąży do wyznaczonych celów. Spełnia marzenia i jest przekonany, że nie ma rzeczy niemożliwych. Ponadto 22-latek lubi przekraczać granice, wychodzić poza schematy. Podczas rozmów z drugim człowiekiem stara się zajrzeć w głąb jego duszy. Czy to da mu przepustkę do odnalezienia miłości? Wszystko jest możliwe!

Grzegorz przed programem był w trzech poważnych związkach i w jednym z nich zaznał prawdziwej miłości. Jest czułym partnerem i pragnie dawać swojej drugiej połowie dużo ciepła. Jego ideał to drobna dziewczyna o twarzy Megan Fox lub Angeliny Jolie. Inteligentna, stanowcza i pełna pozytywnej energii.

Hotel Paradise - uczestnik 5. edycji
Grzegorz JackiewiczŹródło: TVN
Hotel Paradise - uczestnik 5. edycji

Koncesja TVN7

25 lutego br. wygasa koncesja na nadawanie kanału TVN7.  TVN złożył do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) wniosek o przedłużenie koncesji dla TVN7, na kolejne 10 lat ponad rok temu, 23 grudnia 2020 r.  Stacja spełnia wszelkie wymogi określone prawem, dopełniono także niezbędnych formalności.  Mimo to do dzisiaj nie zapadła decyzja o rekoncesji. Bezczynność KRRiT wpływa destabilizująco na cały rynek medialny w Polsce. Działanie regulatora może doprowadzić do zamknięcia TVN7 w formule, która gwarantuje bezpłatny dostęp widzom w całej Polsce. Oznacza to, że Polacy stracą możliwość nieograniczonego korzystania z największego kanału rozrywkowego w naszym kraju.

TVN7 to jedna z największych, najbardziej rozpoznawalnych i lubianych stacji w Polsce, działająca nieprzerwanie od 2002 roku. Od tego czasu kanał dynamicznie się rozwijał i obecnie zajmuje 4. miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji w grupie komercyjnej 16-49. Siódemka to kanał z koncesją naziemną, satelitarną i kablową. Blisko 30 proc. widzów ogląda go w telewizji naziemnej, czyli całkowicie za darmo. W 2019 roku Grupa TVN Discovery rozpoczęła znaczące inwestycje w TVN7 między innymi poprzez emisję nowych codziennych seriali, powrót kultowego reality „Big Brother” oraz produkcję nowych formatów, m.in. „Hotelu Paradise” czy drugiego sezonu „Brzyduli”. Dzięki nim TVN7 przekroczyło 5% miesięcznego udziału w rynku. „Brzydula” w sezonie 2020/2021 swoim zasięgiem objęła 20 mln widzów; kolejne edycje „Hotelu Paradise” dotarły do około 15 mln widzów (17,4 mln zasięgu jesienią 2020). 

Treści produkowane przez TVN7 mają charakter lokalny. W 2021 roku aż 8 z TOP10 najpopularniejszych programów stacji stanowiły produkcje polskie. Programy wyprodukowane w Polsce wypełniają około 70% całego czasu antenowego Siódemki. Kanał wspiera polskie firmy i inwestuje w Polsce, promuje polskie filmy poprzez pasmo polskich poniedziałków. Co roku 1,5% przychodu grupy TVN Discovery zostaje odprowadzone do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, wspierając polską kinematografię.

Zobacz także:

Autor:Nastazja Bloch

Źródło zdjęcia głównego: TVN7

Pozostałe wiadomości