Śmierć w żłobku. Dzieci zatruły się opioidami. "Trójka była nieprzytomna"

Źródło: Dzień Dobry TVN
Śmierć dziecka, która wstrząsnęła Polską
Śmierć dziecka, która wstrząsnęła Polską
Ile kosztuje wychowanie dziecka w Polsce?
Ile kosztuje wychowanie dziecka w Polsce?
Moc pierwszego dotyku
Moc pierwszego dotyku
Aktywnie i bezpiecznie z dzieckiem na dworze
Aktywnie i bezpiecznie z dzieckiem na dworze
Ja, Ty i Twoje dziecko – czyli zazdrość w patchworku
Ja, Ty i Twoje dziecko – czyli zazdrość w patchworku
Jak kontrolować dziecko w sieci?
Jak kontrolować dziecko w sieci?
Dziecko i pies – jak ich zaprzyjaźnić
Dziecko i pies – jak ich zaprzyjaźnić
Czego dziecko może nauczyć dorosłych?
Czego dziecko może nauczyć dorosłych?
Kiedy boli mały brzuszek
Kiedy boli mały brzuszek
Gdy ojciec walczy o dziecko…
Gdy ojciec walczy o dziecko…
Co zrobić, gdy dziecko się poparzy?
Co zrobić, gdy dziecko się poparzy?
Propozycje zabawek na Dzień Dziecka
Propozycje zabawek na Dzień Dziecka
Zabawa lalkami – jaki ma wpływ na rozwój dziecka?
Zabawa lalkami – jaki ma wpływ na rozwój dziecka?
Jak krzyk wpływa na rozwój dziecka?
Jak krzyk wpływa na rozwój dziecka?
Idealne buty na pierwszy spacer dla dziecka
Idealne buty na pierwszy spacer dla dziecka
Dziecko nie wie, jak ma widzieć
Dziecko nie wie, jak ma widzieć
Dzieci z ukraińskich domów dziecka w Polsce
Dzieci z ukraińskich domów dziecka w Polsce
Piniaty - Imprezowy hit wśród dzieci
Piniaty - Imprezowy hit wśród dzieci
W nowojorskim żłobku doszło do wstrząsającej tragedii. Czworo podopiecznych placówki miało bezpośredni kontakt z opioidami. Troje dzieci trafiło do szpitala, życia czwartego nie dało się uratować. Sprawę bada policja, która próbuje ustalić okoliczności zdarzenia i nazwę konkretnego narkotyku, którym zatruły się ofiary.

USA. Śmierć w żłobku

W piątek, 16 września nowojorskie służby otrzymały wezwanie do trojga nieprzytomnych dzieci, które znajdowały się na terenie żłobka prowadzonego w warunkach domowych. Jak informują zagraniczne media, podopieczni placówki mieli około godziny 13:00 zjeść ostatni posiłek i udać się na drzemkę. Półtorej godziny później maluchy nie reagowały na pobudkę. Opiekunowie wezwali ratowników.

- Cała trójka była nieprzytomna z objawami jak po przyjęciu opioidów. Żeby ocalić ich życie, dzieciom podano Narcan - zaznaczył szef pionu detektywów nowojorskiej policji Joseph Kenny.

Poszkodowane było również czwarte dziecko, u którego pierwsze objawy zatrucia zauważyła odbierająca je wcześniej ze żłobka matka. Kobieta natychmiast przetransportowała dwuletniego syna do szpitala. Z ustaleń śledczych wynika, że troje maluchów zostało poddanych hospitalizacji. Stan jednego z nich jest krytyczny. Czwartego dziecka nie dało się uratować.

Dzieci zatruły się opioidami

Tragedia, do której doszło w nowojorskim żłobku, wstrząsnęła lokalną opinią publiczną. - Ten kryzys jest prawdziwy, a obecna sytuacja jest prawdziwą pobudką dla wszystkich, którzy trzymają w domach opioidy i fentanyl - oznajmił burmistrz miasta Eric Adams.

Zajmujący się sprawą funkcjonariusze przeszukali żłobek, w którym śmierć poniosło jedno z podtrutych dzieci. Policjanci znaleźli w nim prasę, która bardzo często wykorzystywana jest przez dilerów do pakowania dużej ilości narkotyków. Śledczy próbują ustalić, z jaką konkretnie substancją mieli do czynienia podopieczni placówki. W toku dalszych czynności przesłuchana zostanie właścicielka żłobka oraz niezidentyfikowany mężczyzna. Co ciekawe, zaledwie tydzień temu na miejscu przeprowadzono niezapowiedzianą kontrolę inspektorów miejskich, której wynik był pozytywny.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Autor: Berenika Olesińska

Źródło: polsatnews.com

Źródło zdjęcia głównego: Natalia Lebedinskaia/Getty Images

podziel się:

Pozostałe wiadomości