Make Life Harder dla WOŚP
Make Life Harder to satyryczny profil, który dostarcza internautom zarówno rozrywkę, jak i ciekawe informacje z Polski i świata. Na Instagramie śledzi go 1,5 mln osób. MLH już po raz 4. zdecydował się wykorzystać swoje zasięgi i sympatię internautów, by wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która w tym roku zbiera środki na cel: "Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych".
- Dzień dobry, nazywamy się Make Life Harder, ale tym razem chcielibyśmy zrobić easier. Uruchomiliśmy skarbonkę z okazji 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - napisał w opisie zbiórki założyciel profilu Jakobe Mansztajn.
Padł nowy rekord
W 2023 r. dzięki zaangażowaniu Make Life Harder i hojności internautów udało się zebrać dla WOŚP 2 mln 667 tys. 285 zł. Okazuje się, że w tym roku padł kolejny rekord środków zebranych dzięki tej skarbonce. Zbiórka osiągnęła zawrotną kwotę 3 mln 038 tys. 201 zł.
- Gdybym wiedział, że ja, człowiek bez pomysłu na życie, będę kiedyś robił takie rzeczy z grupą nieznajomych, to bym nie uwierzył. Piszecie, że wspaniale jest być częścią tej społeczności. To ja tym razem chciałem powiedzieć też od siebie: tak, wspaniale jest być jej częścią - napisał Jakobe Mansztajn w poście podsumowującym rekord.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Przebrał się za starszego pana i wrzucił do puszki WOŚP 100 tys. zł. Kim jest znany youtuber?
- Najdroższe aukcje WOŚP 2024. Które licytacje wzbudziły największe zainteresowanie?
- Sukienka Igi Świątek bije rekordy popularności na aukcji WOŚP. Kwota zwala z nóg
Autor: Aleksandra Matczuk
Źródło: Instagram
Źródło zdjęcia głównego: MWMEDIA/INSTAGRAM MLH