Zmiany w Millennium
Bank Millennium wprowadził zmiany w dostępie do konta, czyli dodatkową autoryzację podczas logowania do Millenetu. Millenet jest usługą bankowości elektronicznej, a dzięki niej klienci banku mają dostęp do konta i innych produktów przez internet.
Logowanie do tej usługi jest proste - polega na wpisaniu 8-cyfrowego identyfikatora (MilleKodu), hasła i dwóch znaków z identyfikatora (PESEL, paszport lub dowód osobisty).
Dodatkowa autoryzacja
Co zmieni się teraz? - Każde logowanie do Millenetu zatwierdzisz dodatkowo w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS - podał bank w komunikacie skierowanym do swoich klientów. Klienci posługujący się aplikacją mobilną muszą zatwierdzić logowanie w aplikacji.
Należy więc włączyć autoryzację mobilną - logując się do aplikacji, wchodząc w menu główne, a następnie wybierając opcję "Ustawienia" i "Autoryzacja Mobilna". Osoby nieposiadające tej aplikacji, potwierdzają logowanie hasłem SMS. Jeżeli hasło nie dotrze, należy po 2 minutach spróbować wygenerować nowe.
- Jeśli nadal go nie otrzymasz, odwiedź naszą placówkę lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48 22 598 40 40 (opłata zgodna z taryfą operatora) - podsumowano w komunikacie Millennium.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Polscy emigranci to przyszłość światowego biznesu. "Niektórzy się zastanawiają, czy wrócić"
- Zaskoczenie w pogodzie. Czeka nas biały początek wiosny?
- Znany piłkarz oświadczył się partnerowi na murawie stadionu. "Pokazał, że się niczego nie boi"
Autor: Aleksandra Matczuk
Źródło: TVN24
Źródło zdjęcia głównego: The Image Bank RF