Sprawdź, czego się wystrzegać, by nie paść ofiarą przestępców.
Jakie jeszcze utrudnienia czekają na klientów?
Doradczyni kredytowa: "Wciąż boimy się o tym rozmawiać".
Sprawdź, co wpływa na wysokość świadczenia.
"Możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem".
"To są żniwa dla przestępców".
Oto najważniejsze newsy dnia.
Wydano oficjalny komunikat.
Na pytania odpowiadała mec. Karolina Pilawska.
Na co trzeba uważać?
Sprawdź, kiedy i co nie będzie działać.
Zawarty w wiadomości link prowadzi do fałszywej strony bankowości elektronicznej. Czym to grozi?
Do kiedy potrwają prace serwisowe?
Sprawdź, które usługi będą niedostępne.
Sprawdź, kiedy i co nie będzie działać.
W piątek 28 czerwca Bank Millenium mierzył się z dużą awarią, która utrudniała klientom dostęp do bankowości mobilnej. Po kilku godzinach udało się ją naprawić. Jednak to nie wszystkie utrudnienia, jakie czekają Polaków w najbliższych dniach.
Obniżono limit wypłat.
"Przejście przez mękę".
Dlaczego nie da się zrobić płatności?
Co jeszcze nie będzie działać?
Pomylony numer konta, nieprawidłowo wysłana płatność, czy zagubiona karta kredytowa. Co zrobić, gdy znajdziemy się w takiej sytuacji spróbowali odpowiedzieć goście Dzień Dobry TVN - specjalistka do spraw PR - Monika Patoka, finansistka Aleksandra Drapczyk oraz ekspert do spraw cyberbezpieczeństwa niebezpiecznik.pl - Mateusz Osowski. Czy da się odzyskać pieniądze?
Klienci, których instytucji powinni się przygotować?
Klienci, których placówek powinni zaopatrzyć się w gotówkę?
"Żarty nie zawsze mogą się skończyć dla nas dobrze".
Klienci, których placówek powinni zaopatrzyć się w gotówkę?
Wielkimi krokami nadchodzą święta wielkanocne. W związku z tym, jak poinformowała Krajowa Izba Rozliczeniowa, czeka nas przerwa w realizacji przelewów. Jest jednak pewien wyjątek. Jaki?
Klienci, których placówek powinni się przygotować?
"Bądźcie ostrożni!".
Bank Millennium wystosował ważny komunikat. Wprowadzono dodatkową autoryzację przy logowaniu do bankowości internetowej. Klienci będą zatwierdzać logowanie w aplikacji lub poprzez SMS wysłany na numer telefonu.
PKO Bank Polski zapowiedział zmiany dla klientów indywidualnych. Z przekazanej informacji wynika, że zostaną wyłączone płatności za pomocą smartfonu, kartami podpiętymi w aplikacji IKO. Zmiana dotyczy systemu Android. Kiedy to nastąpi?