Awaria w największym polskim banku. To już kolejny dzień utrudnień. "Przepraszamy"

Awaria w największym polskim banku
Awaria w największym polskim banku
Źródło: GettyImages/PrathanChorruangsak
Bank PKO PB opublikował komunikat w mediach społecznościowych, w którym przekazał informację o utrudnieniach w logowaniu do aplikacji. To drugi dzień z rzędu występowania problemów z IKO. Kiedy logowanie będzie możliwe?

Awaria w PKO BP

Bank PKO BP opublikował komunikat, w którym przekazał klientom za pomocą mediów społecznościowych o utrudnieniach w logowaniu do aplikacji bankowej IKO. To już kolejny dzień, gdy zgłaszane są problemy z korzystaniem z tej usługi.

Cyberbezpieczeństwo, czyli jak płacić w sieci?
Źródło: Dzień Dobry TVN

- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy - napisano w poście banku PKO BP zamieszczonym na Facebooku

Problemy z logowaniem

Jak przypomina TVN24, również wczoraj, czyli 9 grudnia, klienci zgłaszali problemy związane z aplikacją IKO.

- Występują utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy! - czytamy w Facebooku. Aktualizacja o naprawieniu IKO pojawiła się dopiero po godz. 23.

Aktualizacja: Od wtorku od godz. 18:00 aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank przekazał tę informację za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Więcej w TVN24.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości