Awaria w PKO BP
Bank PKO BP opublikował komunikat, w którym przekazał klientom za pomocą mediów społecznościowych o utrudnieniach w logowaniu do aplikacji bankowej IKO. To już kolejny dzień, gdy zgłaszane są problemy z korzystaniem z tej usługi.
- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy - napisano w poście banku PKO BP zamieszczonym na Facebooku
Aktualizacja: IKO działa bez zakłóceń. Aplikacja dostępna jest już dla klientów ♥️ —————— Występują utrudnienia w...
Posted by PKO Bank Polski on Tuesday, December 10, 2024
Problemy z logowaniem
Jak przypomina TVN24, również wczoraj, czyli 9 grudnia, klienci zgłaszali problemy związane z aplikacją IKO.
- Występują utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy! - czytamy w Facebooku. Aktualizacja o naprawieniu IKO pojawiła się dopiero po godz. 23.
Aktualizacja: Od wtorku od godz. 18:00 aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank przekazał tę informację za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Jak oszczędzać na emeryturę? Ekspertka finansowa: "Od tego można zacząć"
- Wysłałem pieniądze na zły numer telefonu. Co mogę zrobić?
- Nie zaciągali kredytów, a okazało się, że je mają. "Kwota zobowiązań to 1,8 mln zł"
Autor: Aleksandra Matczuk
Źródło: TVN24
Źródło zdjęcia głównego: GettyImages/PrathanChorruangsak