Materiał promocyjny

Reklamacja CCC – krok po kroku. Jak wygląda proces reklamacyjny?

Projekt bez tytułu (56).jpg (2)
Projekt bez tytułu (56).jpg (2)
Lato sprzyja zakupom i porządkom w garderobie. Warto poznać nową kolekcję obuwia i akcesoriów, a także zasady wymiany, zwrotów i reklamacji w CCC, aby zakupy online przebiegły bezproblemowo. Przekonaj się, że formalności ograniczono do minimum.

Opinie o CCC – nowa kolekcja wiosna/lato

Wraz z nadejściem wiosny i lata każdy chętnie odświeża swoją garderobę o nowe ubrania, buty i modne dodatki. Poznaj najnowszą kolekcję obuwia i wyrób sobie opinię o CCC – lider branży obuwniczej w Polsce zapewnia szeroki wybór produktów. Kolekcja obejmuje buty damskie, męskie i dla dzieci, a także liczne akcesoria (torebki, plecaki, okulary, kapelusze, biżuteria i wiele innych), które można kupić w sklepach stacjonarnych lub online. Kolekcja CCC powstała w oparciu o najnowsze i aktualnie obowiązujące trendy – możesz od razu dopasować obuwie oraz akcesoria, dzięki którym stworzysz niebanalne stylizacje.

W ofercie CCC znajdziesz produkty wielu znanych marek – można znaleźć obuwie na każdą kieszeń. Dla wymagających odpowiednie będą buty Lasocki, Tom Tailor, Mustang czy Gino Rossi, szukających markowego obuwia sportowego – tenisówki i sneakersy New Balance, Reebok, Adidas czy Puma, a w atrakcyjnej cenie można znaleźć m.in. obuwie marki Jenny Fairy, Lanetti czy Bassano.

Reklamacje CCC a 2-letnia rękojmia

W przypadku zakupu w sklepie CCC towaru wadliwego, można skorzystać z 2-letniej rękojmi, którą są objęte produkty dostępne w ofercie firmy. Podpowiadamy krok po kroku, jak łatwo i szybko można złożyć reklamację w CCC, co powinien zawierać formularz reklamacyjny, a także, czym jest w CCC reklamacja niezasadna.

Reklamacja CCC – podstawy

Jeśli zakupiony w CCC produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, można skorzystać z prawa do złożenia reklamacji w ramach wspomnianej 2-letniej rękojmi. Potrzebny będzie dowód zakupu (paragon, karta lojalnościowa CCC Klub lub wyciąg z terminala) oraz formularz reklamacyjny. Reklamacja CCC może dotyczyć każdego wadliwego produktu z oferty sklepu internetowego lub stacjonarnego.

Reklamacja w sklepach CCC – co trzeba zrobić?

Wypełnij formularz reklamacyjny. Pierwszy krok to wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego. Zrobisz to bezpośrednio w jednym ze sklepów CCC. Formularz możesz również pobrać w tym miejscu. Następnie należy go wypełnić, wydrukować i wysłać razem z reklamowanym produktem. Należy jak najdokładniej opisać stwierdzoną wadę, podać datę jej zauważenia i swoje dane kontaktowe oraz określić żądanie – może to być m.in. obniżenie ceny, odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, naprawa lub wymiana butów na nowy model.

Reklamacji można dokonać w każdym sklepie stacjonarnym lub odesłać wadliwy produkt do CCC za pośrednictwem firmy InPost lub samodzielnie na adres:

CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.

1. Nowy Kisielin – Nowa 9

66-002 Zielona Góra

CCC w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu rozpatrzy reklamację.

Reklamacja CCC w pigułce

Dokładne zasady dotyczące reklamacji produktów kupionych w sklepie online lub stacjonarnym znajdziesz na stronie CCC.

Reklamacja CCC – zakupy w sklepie stacjonarnym. Formularz reklamacyjny można złożyć w wybranym sklepie stacjonarnym CCC – potrzebny będzie dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny. Warto zapoznać się też z Regulaminem reklamacji dotyczącym zakupów w salonach stacjonarnych – dostępny jest tutaj.

Reklamacja CCC – zakupy online. Tu dostępne są szczegóły dotyczące reklamacji butów i pozostałego asortymentu dostępnego w internetowym sklepie CCC.

CCC – reklamacja niezasadna

CCC może zaakceptować reklamację lub nie uznać roszczenia, jeśli Klient nie dbał o buty w odpowiedni sposób, np. zapominając o konieczności ich czyszczenia i pielęgnacji oraz właściwym przechowywaniu. Również użytkowanie niezgodnie z ich przeznaczeniem skutkuje zwykle w CCC reklamacją niezasadną.

Sposoby Uli Chincz na śnieżnobiałe tenisówki. Zobacz wideo:

Autor: Adrianna Kowalczyk

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości