reklamacje

    reklamacje

    Miałeś problemy z wylotem na wakacje, bo: lot został odwołany lub opóźniony o kilka minut? Do Dzień Dobry TVN zaprosiliśmy adwokat Elizę Kunę, aby powiedziała, czego możemy się domagać od linii lotniczych w takich sytuacjach. Zapytaliśmy również, czy mamy szansę na zwrot pieniędzy za bilet w przypadku, gdy sami zrezygnujemy z podróży.

    Niestety, jak grzyby po deszczu powstają strony z super promocjami, które zachęcają nas do zakupu jakieś rzeczy, czy usługi pod warunkiem wysłania sms-a premium. Kiedy dostajemy rachunek telefoniczny, okazuje się, że ów sms nabił je o dodatkowe, często spore kwoty. Jak zabezpieczyć się przed tego typu usługami? Czy podwyższone rachunki można reklamować? Zapytaliśmy o to gościa Dzień Dobry TVN Pawła Kucharczyk z Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Dowiedzieliśmy się również, jakie kwoty kryją się w numerach telefonów podanych przy sms-ach premium.

    Jakie reklamacje zgłaszają klienci biur podróży? Czy zawsze są to skargi uzasadnione? Jak postępować w przypadku kiedy wymarzona wycieczka nie odpowiada temu co znajdowało się na stronie www czy ulotce biura podróży? Mieliście takie niemiłe przygody?

    Nie zawsze dania, które zamawiamy w restauracjach spełniają nasze oczekiwania. Czy można je wtedy reklamować? Kiedy najlepiej zareklamować podane jedzenie? Czego można żądać od restauratora? A jak wygląda sprawa reklamacji w przypadku źle zrobionej usługi w zakładzie fryzjerskim? Z kim kontaktować się w sprawie reklamacji? O tym gość Dzień Dobry TVN Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.