Czy warto otwarcie mówić, że upominek nie przypadł nam do gustu?
"Zachęcam gości, żeby niezwłocznie przyszli do recepcji".
"Morze zniknęło".
Co może się stać, gdy wybierzemy się do salonu, o którym nic nie wiemy?
Korzystamy z usług fryzjerów czy manikiurzystek, bo chcemy o siebie zadbać i dobrze wyglądać. Problem pojawia się wtedy, gdy efekt zabiegu, który z założenia miał być upiększający rozczarowuje. Wiele kobiet wstydzi się przyznać, że są niezadowolone z usługi. Z kolei inne, gdy zgłaszają problem, słyszą, że taka panuje moda.
Lato sprzyja zakupom i porządkom w garderobie. Warto poznać nową kolekcję obuwia i akcesoriów, a także zasady wymiany, zwrotów i reklamacji w CCC, aby zakupy online przebiegły bezproblemowo. Przekonaj się, że formalności ograniczono do minimum.
Każdy, kto kiedykolwiek zamawiał prezent w Internecie zna ten dreszczyk emocji: "czy paczka dojdzie na czas?" Zazwyczaj ta historia ma szczęśliwe zakończenie, ale jeśli zamawiamy coś tuż przed świętami, kiedy sklepy internetowe i firmy kurierskie przeżywają największe oblężenie, może być różnie. Jak szybko paczka powinna do nas dotrzeć w przypadku firm kurierskich? A jeśli zamawiamy dostawę przez Pocztę Polską? Jak egzekwować swoje prawa, jeśli prezent nie dotrze na czas? I czy możemy go zwrócić? O tym w Dzień Dobry TVN Karol Krzywicki - zastępca prezesa UKE.
Cykl życia naszych sprzętów AGD i RTV wydaje się coraz krótszy. Z tego też powodu Unia Europejska chce zobowiązać producentów do wytwarzania trwalszego sprzętu, który będzie można zreperować. O tych zmianach oraz bublach AGD i RTV rozmawialiśmy w Dzień Dobry TVN z Piotrem Koluchem z Fundacji Pro-Test. Dowiedzieliśmy się również, czym jest planowana awaryjność produktu i, co Marcin Prokop zrobił z popularnej kiedyś frani.