reklamacja

    reklamacja

    Każdy, kto kiedykolwiek zamawiał prezent w Internecie zna ten dreszczyk emocji: "czy paczka dojdzie na czas?" Zazwyczaj ta historia ma szczęśliwe zakończenie, ale jeśli zamawiamy coś tuż przed świętami, kiedy sklepy internetowe i firmy kurierskie przeżywają największe oblężenie, może być różnie. Jak szybko paczka powinna do nas dotrzeć w przypadku firm kurierskich? A jeśli zamawiamy dostawę przez Pocztę Polską? Jak egzekwować swoje prawa, jeśli prezent nie dotrze na czas? I czy możemy go zwrócić? O tym w Dzień Dobry TVN Karol Krzywicki - zastępca prezesa UKE.

    Cykl życia naszych sprzętów AGD i RTV wydaje się coraz krótszy. Z tego też powodu Unia Europejska chce zobowiązać producentów do wytwarzania trwalszego sprzętu, który będzie można zreperować. O tych zmianach oraz bublach AGD i RTV rozmawialiśmy w Dzień Dobry TVN z Piotrem Koluchem z Fundacji Pro-Test. Dowiedzieliśmy się również, czym jest planowana awaryjność produktu i, co Marcin Prokop zrobił z popularnej kiedyś frani.