NFZ będzie dzwonił do pacjentów, którzy zakończyli leczenie. Zada im 9 pytań

Kobieta, która rozmawia z kimś przez telefon
Kobieta, która rozmawia przez telefon
Źródło: Halfpoint Images/Getty Images
Osoby, które w ostatnim czasie wymagały specjalistycznego leczenia i przebywały w szpitalu mogą się spodziewać telefonu od Narodowego Funduszu Zdrowia. Ankieterzy będą pytać m.in. o opinie na temat wyżywienia, czystości i komunikacji z personelem.

NFZ będzie dzwonił do pacjentów

Narodowy Fundusz Zdrowia chce sprawdzić, jak pacjenci oceniają opiekę medyczną, którą otrzymują w szpitalu. Aby uzyskać niezbędne informacje ankieterzy będą się kontaktować z osobami, które niedawno zakończyły pobyt w placówce. NFZ prosi, aby podczas rozmowy nie przekazywać żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali.

Należy jedynie udzielić odpowiedzi na pytania - będzie ich dziewięć - które zada ankieter.

O co będzie pytał NFZ?

Pacjent może spodziewać się pytania o to, czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu; jaka była jakość wyżywienia; czy komunikacja była zrozumiała; czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami i czy zapewnił wsparcie emocjonalne; czy bezpośrednie otoczenie było czyste; czy w nocy była cisza; czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu, a także jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala.

Pacjenci będą oceniać wymienione obszary w skali od 0 do 10. Ankieta ma wskazać dziedziny, które wymagają poprawy. Narodowy Fundusz Zdrowia zaznacza, że w razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankieterów pod numerem 800-190-590.

Zobacz także:

Zobacz wideo: Impact Day w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie

DD_20211001_Impact_Day_REP
Impact Day w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie
Źródło: Dzień Dobry TVN
podziel się:

Pozostałe wiadomości