Elon Musk przedstawił nowe logo Twittera. To koniec niebieskiego ptaka?

GettyImages-1499013132
Źródło: Dzień Dobry TVN
Wybitny programista o pracy dla Elona Muska
Wybitny programista o pracy dla Elona Muska
Czy technologia nas ogłupia?
Czy technologia nas ogłupia?
Technologie w służbie ekologii
Technologie w służbie ekologii
Targi technologiczne w Dubaju - na co stawia świat?
Targi technologiczne w Dubaju - na co stawia świat?
Ciemne strony nowych technologii
Ciemne strony nowych technologii
10% młodych uważa, że jest w internetowym związku
10% młodych uważa, że jest w internetowym związku
Stworzyli prototyp kierownicy monitorującej tętno i saturację kierowcy
Stworzyli prototyp kierownicy monitorującej tętno i saturację kierowcy
Czy media społecznościowe mogą być pożyteczne w życiu dziecka?
Czy media społecznościowe mogą być pożyteczne w życiu dziecka?
Elon Musk poinformował, że z logotypu serwisu zniknie charakterystyczny niebieski ptak. Właściciel Twittera zastąpi go minimalistycznym znakiem "X". Co jeszcze się zmieni?

Elon Musk wprowadza zmiany

Odkąd właścicielem Twittera stał się Elon Musk (październik 2022 r.), wciąż wprowadzane są na platformie różnego rodzaju zmiany. Biznesmen przedstawił już m.in. płatną wersję serwisu, Twitter Blue. Teraz poinformował o planowanym rebrandingu. Już dziś wiemy, że platforma będzie miała nowe logo.

W niedzielę, 23 lipca Elon Musk ogłosił, że logo z charakterystycznym niebieskim ptakiem zostanie zastąpione nowym znakiem "X". "X.com wskazuje teraz na twitter.com. Logo X zostanie opublikowane jeszcze dzisiaj" - napisał w mediach społecznościowych.

Twitter zmieni wygląd

Rzeczywiście na profilu Elona Muska pojawiło się nowe logo "X". Czy nowa odsłona Twittera przypadnie do gustu użytkownikom? Przedsiębiorca podkreślił, że nie jest to dla niego istotne, a negatywne głosy nie sprawią, że zmiany zostaną wstrzymane.

- Szczerze mówiąc, uwielbiam negatywne opinie na temat tej platformy. Znacznie lepsze niż jakieś wścibskie biuro cenzury - zaznaczył w jednym z twittów.

Wraz z nazwą zmienia się nie tylko logo, ale i cała identyfikacja marki. - Twitter zrobił ogromne wrażenie i zmienił sposób, w jaki się komunikujemy. Teraz X pójdzie dalej, przekształcając globalny plac miejski - dodała Linda Yaccarino, dyrektor generalny Twittera.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości