Mają miliony fanów na social mediach. Jaka jest ich tajemnica?

Źródło: Dzień Dobry TVN
Codziennie śledzą ich miliony osób
Codziennie śledzą ich miliony osób
Czy technologia nas ogłupia?
Czy technologia nas ogłupia?
Technologie w służbie ekologii
Technologie w służbie ekologii
Targi technologiczne w Dubaju - na co stawia świat?
Targi technologiczne w Dubaju - na co stawia świat?
Ciemne strony nowych technologii
Ciemne strony nowych technologii
10% młodych uważa, że jest w internetowym związku
10% młodych uważa, że jest w internetowym związku
Stworzyli prototyp kierownicy monitorującej tętno i saturację kierowcy
Stworzyli prototyp kierownicy monitorującej tętno i saturację kierowcy
Czy media społecznościowe mogą być pożyteczne w życiu dziecka?
Czy media społecznościowe mogą być pożyteczne w życiu dziecka?
Co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces w mediach społecznościowych? No to pytanie odpowiedziały gościnie Dzień Dobry TVN: zawodniczka Joanna Jędrzejczyk, restauratorka Magda Gessler oraz influencerka i organizatorka festiwalu blogerów - Anna Zając.

Mają miliony fanów. Jak tworzyć relację z obserwatorami?

Magda Gessler jest restauratorką i gospodynią "Kuchennych rewolucji", która może pochwalić się 1,2 milionami obserwatorów na Instagramie. Niemniej popularna jest Joanna Jędrzejczyk – profil sportsmenki śledzą aż 2 miliony fanów. Panie w towarzystwie influencerki Anny Zając opowiedziały o budowaniu autentycznej więzi z obserwatorami.

- Eksponuje moje emocje w stosunku do ludzi, które są prawdziwe. To jest absolutnie autentyczne social media, w których na pewno nikt mi nie pomaga  - zapewniała Magda Gessler.

Anna Zając jest inicjatorką festiwalu See Bloggers, który po raz kolejny odbywa się w Łodzi. To impreza, która skierowana jest do twórców internetowych wszelkich dziedzin. Spotkanie odbędzie si od 16 do 18 czerwca 2023, a gościniami będą właśnie m.in. Magda Gessler i Joanna Jędrzejczyk.

- Internet łączy, u nas tak niesamowite osobistości się spotkają i tak różnorodna tematyka, że każdy kto działa w sieci i chce działać w dowolnym temacie, znajdzie coś dla siebie – przekonywała organizatorka.

Za co fani kochają influencerów? 

Joanna Jędrzejczyk swój profil na Instagramie założyła 11 lat temu. Według niej siłą sukcesu w sieci jest regularne publikowanie zdjęć oraz filmików, prawdziwość prezentowanych treści i szczere zainteresowanie zdaniem swoich fanów.

 - Chodzi autentyczność. Nam się social media kojarzą z promowaniem czegoś. [...] To też pokazuje rozmach i machinę i potencjał social mediów. Przede wszystkim autentyczność i otwarcie od fanów. Nie ma sportu bez kibiców, tak i nie ma Instagrama i social mediów bez ludzi, którzy chcą nas oglądać – tłumaczyła zawodniczka.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Wszystkie odcinki oraz Dzień Dobry TVN Extra znajdziesz na platformie Player.pl.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz więcej:

Autor: Zofia Wierzcholska

Źródło zdjęcia głównego: Wojciech Olkuśnik/East News

podziel się:

Pozostałe wiadomości

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana
Materiał promocyjny

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana