Wybierz ulubioną parę – kto stworzył magiczne momenty?
Jeśli jesteście fanami wspólnego gotowania, a program "Ugotowani w parach" często gości na ekranach waszych telewizorów, mamy dobrą wiadomość. Jakiś czas temu ruszył plebiscyt na ulubioną parę z show. Podczas pierwszego etapu razem z Coca-Cola wybieraliście najlepszy duet każdego odcinka. Etap drugi wystartował 12 maja. Teraz spośród najlepszej 11-stki wyłoniona zostanie zwycięska para. Którzy z uczestników stworzyli najlepszą magię? Do kogo trafi trofeum?
Wszystko zależy od Was! Czas zagłosować na parę, która waszym zdaniem najlepiej zadbała o atmosferę przy stole w całym sezonie programu. Głosujcie na waszych ulubieńców do 25 maja.
"Przepis na Magię" nowa kampania Coca-Cola
Uniwersalna prawda głosi, że posiłki zbliżają ludzi oraz łączą ich ze sobą we wspólnym momencie, przeżyciach i doznaniach. Dlatego w najnowszej kampanii Coca-Cola przedstawia prawdziwy "Przepis na magię". Zawiera on trzy proste, a zarazem kluczowe składniki, które sprawiają, że spotkania przy stole są naprawdę magiczne: odpowiedni moment i towarzystwo, smaczny posiłek i zimna Coca-Cola, najlepiej w wersji Zero!
Celem kampanii jest zainspirowanie konsumentów do spotkań z bliskimi. Nieważne gdzie, ważne, że razem. Ideę tę podziela globalna ambasadorka - supermodelka i miłośniczka gotowania Gigi Hadid. Zresztą nie tylko ona. Do akcji dołączyło bowiem ponad 500 influencerów z całego świata, w tym także z Polski.
– Jedzenie smakuje lepiej, gdy spożywamy je w dobrym towarzystwie. Wtedy nie ma znaczenia czy jesteśmy w domu, na pikniku, czy w restauracji. Liczy się obecność bliskiej osoby i celebracja chwil spędzonych razem. Wszyscy mamy swoje wspomnienia z rodzinnych obiadów lub przyjacielskich spotkań, którym towarzyszył smak Coca-Cola. Byliśmy wtedy szczęśliwi, beztroscy, liczyło się tylko tu i teraz. Nawiązując właśnie do tych momentów, chcemy przypomnieć, że do wykreowania magii potrzeba naprawdę niewiele. Wystarczy: spotkanie w dobrym towarzystwie, pyszne jedzenie i Coca-Cola - mówi Małgorzata Drąg, Senior Brand Manager The Coca-Cola Company Polska.
Warto podkreślić także rolę kultowego napoju w życiu konsumentów. Jak się okazuje, Coca-Cola umila czas spotkań. Wyniki badań przeprowadzonych wśród kupujących na całym świecie wskazują, że dla 86% ankietowanych spożywanie napoju podczas jedzenia sprawia, że posiłek staje się lepszy.
Źródło zdjęcia głównego: Westend61/ Getty Images