Materiał promocyjny

Najważniejsze to zadbać o siebie. Plebiscyt Znakomitość Roku wskazał ulubione marki Polek i Polaków

Plebiscyt Znakomitość Roku
Plebiscyt Znakomitość Roku
Źródło: mat. prasowe
Uwielbiane produkty i znane marki, które pokochały tysiące konsumentów – to temat przewodni Plebiscytu Znakomitość Roku, zorganizowanego po raz pierwszy przez DOZ.pl 16 października w Warszawie. Podczas uroczystej gali wręczono statuetki unikatowym produktom, które skradły serca Polek i Polaków. W towarzystwie ambasadorów ze świata show-biznesu nagrodzono artykuły wyróżniające się jakością najwyższej próby. Co wyjątkowego przyniósł ten wieczór?

Plebiscyt Znakomitość Roku - Wybrano najlepsze produkty na rynku

Plebiscyt Znakomitość Roku został zorganizowany przez DOZ.pl i dzięki pomocy klientów wybrano produkty, które charakteryzują się według nich najlepszą jakością oraz najwyższą skutecznością. Konsumenci marek health&beauty, za pośrednictwem strony DOZ.pl, zyskali platformę do wyrażenia własnej oceny i tym samym - wskazali m.in. kosmetyczne trendy, które w praktyce sprawdzają się najlepiej. Ponadto - ambasadorzy poszczególnych kategorii mieli szansę przyznać własne nagrody dla niektórych produktów. Jedną z tego rodzaju jurorek była reżyserka pokazów mody oraz ikona stylu - Katarzyna Sokołowska, której holistyczne i kompleksowe podejście do pielęgnacji ciała jest bardzo bliskie.

- Jestem pewna, że dbanie o siebie nie jest już opcją w naszym życiu, jest naszą odpowiedzialnością i właściwie - obowiązkiem. Dbanie o swoją kondycję, aktywność fizyczną, dbanie o swój wygląd. To jest taka kompletna potrzeba – tłumaczyła w rozmowie z "Co Za Tydzień" gwiazda i ambasadorka kategorii "Kosmetyczne boostery".

Plebiscyt Znakomitość Roku
Plebiscyt Znakomitość Roku
Źródło: mat. prasowe

Użytkownicy wskazali Znakomitość Roku

Podczas gali wręczono nagrody w aż siedemnastu kategoriach, które skupiły uwagę na wymagających potrzebach określonych konsumentów. "Kosmetyczne majstersztyki", "Debiut roku", "Strefa dżentelmena" oraz "Skarby skóry" – to tylko kilka z nich. Ostatnia z wymienionych kategorii była wyjątkowo bliska sercu jednej z zaproszonych na galę bizneswoman – Joannie Przetakiewicz.

- Byłam ambasadorką jeśli chodzi o temat "Skarby skóry". Uwielbiam używać kremów "na bogato". Mi nie wystarcza cienka warstwa, bo moja skóra "wypija" je w sekundę - opowiadała o swojej rutynie pielęgnacyjnej Joanna Przetakiewicz.

Jednym z istotniejszych elementów wieczoru było uhonorowanie kampanii edukacyjnej pod nazwą "MAMY czas na zdrowie". Inicjatywa została doceniona przez jurorów, ponieważ zwróciła szczególną uwagę na potrzeby wspaniałych kobiet, łączących wyzwania macierzyństwa z codziennymi obowiązkami zawodowymi.

Dzielną mamą, która z powodzeniem prowadzi własną karierę, była jedna z zaproszonych na galę gościń – Anna Dec. Gwiazda mimo ogromu obowiązków – zawsze potrafi znaleźć czas tylko dla siebie.

- Ja jestem trochę "skin care" freakiem, "healthy" freakiem. Dlatego, że bardzo dbam o swoją skórę, traktuje ciało jak taką świątynię mojego pogodnego ducha. [...] Widzę, że konsumenci potrzebują wiedzy, podstaw i potwierdzenia, że to będzie działało i przede wszystkim - że nie zrobi nam krzywdy. […] Najpierw musimy zadbać o sobie, by potem móc dbać o innych – podsumowała Anna Dec.

Gala Znakomitość Roku łączyła w sobie niepowtarzalne wydarzenie branży health&beauty ze światem najznamienitszych nazwisk polskiego show-biznesu. Gospodarzami niezapomnianego wieczoru byli Gabi Drzewiecka i Olivier Janiak, zaś na czerwonym dywanie nie zabrakło m.in. Jessiki Mercedes, Marty Żmudy Trzebiatowskiej czy Bogny Sworowskiej. O muzyczną oprawę wydarzenia zadbali Margaret i Baranovski, którzy zaskoczyli scenicznym występem na zakończenie gali. 

Plebiscyt Znakomitość Roku
Plebiscyt Znakomitość Roku
Źródło: mat. prasowe

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości