Max - niebiesko wszędzie
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. W ramach jednej platformy użytkownicy będą mieli dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC, Warner Bros. Nie zabraknie również kontentu dla dzieci, programów informacyjnych i publicystycznych oraz sportowych, w tym relacji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. W ramach każdego pakietu użytkownicy otrzymają bogatą ofertę produkcji lokalnych, zagranicznych i najlepszą rozrywkę z TVN.
W związku z tą wyjątkową premierą 1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdoroowe i ambientowe. Kampania OOH jest obecna w 7 największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusów w Trójmieście.
Jak podkreślił Szef Departamentu Marketingu TVN WBD Marcin Bogłowski, główną osią kampanii jest kolor niebieski, czyli barwa marki Max. - Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max - powiedział.
Niebieski kolor wybija się w kultowych miejscach na mapie Polski. To m.in.: przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski, katowicki Spodek, Tauron Arena w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu. Wspomniane obiekty wraz z główną siedzibą TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie przez dwa dni świeciły niebieskim blaskiem, przykuwając uwagę wszystkich.
Wyjątkowa kampania marketingowa platformy Max
W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek Igi Świątek. Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami contentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.
Wyjątkowym elementem działań marketingowych jest również niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, które zostały całkowicie "przejęte" przez flagowe tytuły serwisu Max. Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.
Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu wybitną polską artystkę Kasię Nosowską, która specjalnie dla serwisu skomponowała utwór "Tylko to co chcę". Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.
Co więcej, w trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu "Skazana", który już jest dostępny na platformie Max oraz wyczekiwany drugi sezon "Rodu Smoka", który zadebiutuje w poniedziałek, 17 czerwca.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- "Sympatyk" z Robertem Downeyem Jr. w HBO Max
- Kate Winslet jako bezlitosna dyktatorka w HBO Max. Kiedy premiera serialu "Reżim"?
- "Harry Potter" powróci na ekrany. Ujawniono przybliżoną datę premiery serialu
Źródło: materiał prasowy
Źródło zdjęcia głównego: materiał prasowy