Największe hity TVN
We wrześniu udział w rynku TVN Grupa Discovery wyniósł 25,8 proc., co sprawia, że byliśmy we wrześniu największym nadawcą na rynku. Najchętniej oglądaną pozycją w ramówce stacji były "Fakty", oglądało je średnio blisko 2,2 mln widzów. Program regularnie deklasuje pozostałe serwisy informacyjne w kraju.
Widzowie chętnie też sięgają po nowe sezony kultowych produkcji TVN. Wśród nich największą popularnością cieszą się "Kuchenne rewolucje" dając stacji 18-procentowy udział w rynku. Niesłabnącą popularnością cieszą się również pozostałe formaty rozrywkowe: "Mam talent!","MasterChef" oraz "Milionerzy". Odcinek z 23 października, w którym padła tytułowa wygrana, zanotował rekordową oglądalność. Na brak sympatii widzów nie może narzekać serial "Na Wspólnej" i program interwencyjny "Uwaga!". Widzowie TVN7 doceniają "BrzydUlę" oraz "Hotel Paradise". Dzień Dobry TVN we wrześniu był najchętniej wybieranym programem śniadaniowym.
- Widzowie postawili na naszą ofertę, co idealnie opisują wrześniowe wyniki oglądalności głównej stacji i pozycja lidera - powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy. - Obserwujemy jak chętnie oglądana jest sprawdzona, jakościowa rozrywka, jak bardzo angażują historie bohaterów programów i seriali TVN. Świetnie radzi sobie także Dzień Dobry TVN, które pozostaje najchętniej oglądanym porannym programem. Z kolei TVN7 trzyma poziom i już na stałe dołączył do grona największych kanałów na rynku. A jeśli dodamy do tego ogromną popularność naszych produkcji w Playerze, to lepszego rozpoczęcia ramówki nie mógłbym sobie życzył - podkreślił.
TVN Grupa Discovery liderem we wrześniu
TVN Grupa Discovery pozostaje niekwestionowanym liderem w kategorii kanałów tematycznych. Wśród stacji newsowych najlepsze wyniki w minionym miesiącu osiągnęła stacja TVN24. Niemal wszystkie programy uzyskały bardzo dobre wyniki oglądalności, co przełożyło się na rekordowy wrzesień w historii kanału. Wielka popularnością cieszy się również serwis internetowy redakcji. Z kolei TVN Style po raz kolejny udowodniła, że jest najchętniej wybieraną stacją lifestylową w kraju.
Serwis Player również nieustannie potwierdza swoją silną pozycję. Świetne wyniki osiągają w nim jesienne premiery. Pod względem popularności przoduje w tej chwili serial "Skazana". Do innych chętnie oglądanych programów należały również: "Hotel Paradise Extra", "Top Model" i "BrzydUla".
Zobacz wideo: Dzień na planie "Receptury"
Zobacz także:
- Jak wygląda walka z depresją? "Przeszłyśmy przez piekło"
- Elżbieta Romanowska wraca do "BrzydUli". "Uwielbiam ten serial"
- Agata Młynarska oprowadziła nas po nowym mieszkaniu. "Stół jest zawsze centralnym miejscem rodziny"
Autor: Adam Barabasz