Nowa odsłona akcji "Podaruj Misia". Dlaczego tegoroczna edycja jest wyjątkowa?

Misie_rep_1
Misie Fundacji TVN powracają
Źródło: Dzień Dobry TVN
Rusza kolejna edycja świątecznej akcji "Podaruj Misia", jednej z najbardziej poruszających inicjatyw, która od lat niesie wsparcie chorym dzieciom i porusza serca tysięcy ludzi. Tym razem zajrzeliśmy z kamerami na plan wyjątkowego spotu fundacji. Co wydarzyło się za kulisami i dlaczego tegoroczna edycja jest zupełnie inna niż poprzednie?
Julia Wieniawa pierwszy raz wystąpiła z siostrą. "Też ma marzenia, żeby wejść w świat aktorski"
Materiał promocyjny
Julia Wieniawa pierwszy raz wystąpiła z siostrą. "Też ma marzenia, żeby wejść w świat aktorski"
Najbardziej rozpoznawalna polska kampania świąteczna znów wraca.

Rusza akcja Podaruj Misia

Jak co roku w okresie świątecznym rusza wyjątkowa akcja "Podaruj misia", która od lat  pomaga chorym dzieciom i łączy ludzi we wspólnym, świątecznym geście dobroci. Tym razem zajrzeliśmy z kamerami na plan nagrań fundacyjnego spotu, by zobaczyć, jak powstaje magia, którą później oglądamy na ekranach.

Tegoroczna edycja ma w sobie coś szczególnego. Kolorowe misie w oryginalnych ubrankach przyciągają wzrok, ale jeszcze bardziej porusza ich historia.

- Misie zostały zaprojektowane nie przez projektantów, których możecie znać z ekranu, a przez dzieci. W Dzień dobry TVN ogłosiliście akcję, w której wzięło udział mnóstwo dzieciaków. One zaprojektowały te wspaniałe ubranka, które widzicie dookoła mnie, a potem projektanci wzięli je na warsztat i stworzyli ubranka, w które misie są dziś odziane.  – Jan Pirowski, dziennikarz.

W tym roku zmienia się też formuła promocji. Gwiazdy nie będą twarzą kampanii – lecz jej głosem.

- W roli głównej tak jak zawsze są misie, ale na szczęście też korzystamy ze wsparcia naszych gwiazd, które bardzo chętnie biorą udział w akcji, ale tym razem w roli narratorów -powiedział Piotr Rucki, reżyser.

Zmianę z entuzjazmem przyjęli również sami prowadzący. - Zawsze zazdrościłem tym, którzy mogą być jej twarzami. W tym roku nie jesteśmy jej twarzami, ale głosami, narratorami. Uważam, że to dobrze, że misiom oddajemy 100% czasu antenowego, a widza tylko prowadzimy – dodał Jan Pirowski.

Dla wielu zaangażowanych osób to nie tylko udział w kampanii, lecz coś znacznie głębszego.

- To jest nasza misiowa przyjaźń od wielu lat dwudziesta edycja, misiów i akcji fundacyjnej, będę głosem, z czego się bardzo cieszę i na tym będzie polegać moja rola i to jest zawsze duża radość, bo serce się raduje. Jestem dumna i szczęśliwa, że jestem częścią tej akcji - powiedziała Marta Kuligowska, dziennikarka.

Historia misiów - ciepło, które pokonuje największe przeszkody

Tegoroczny spot fundacji opowiada bajkową, ale głęboko symboliczną historię o misiach, które wyruszają w podróż przez krainę lodu.  

- Pełnie rolę narratora i przeprowadzam widzów przez scenę misiów, które wyruszają z jednej strony W dosyć dramatyczną a z drugiej strony w bardzo ciepłą podróż do jednego opuszczonego misia, który mieszka w iglo. Na szczęście docierają do niego w porę i otulają go ciepłem serdecznością i przyjaźnią - zdradził reżyser.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Wszystkie odcinki znajdziesz też na Player.pl.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości