Nowa kolekcja Kim Kardashian
Kim Kardashian może mówić o (kolejnym) sukcesie. Jeszcze kilka lat temu nikt nie traktował jej poważnie, a Anna Wintour nie chciała jej widzieć na modowych wydarzeniach. Jednak olbrzymie zasięgi w mediach społecznościowych, będące dziś najcenniejszą walutą, oraz małżeństwo z Kanye Westem, wywindowały gwiazdkę rodzinnego reality show do pierwszej ligi biznesu.
Najnowsza kolekcja 41-latki, która powstała we współpracy z jednym z luksusowych, włoskich domów mody, w minutę po udostępnieniu zarobiła milion dolarów. Zdaniem ekspertów to najlepsza premiera w historii marki przedsiębiorczej celebrytki.
Ubrania od Kim Kardashian
Kim Kardashian sprawiła, że kobiety na całym świecie chcą wyglądać jak ona. Potem postanowiła im to umożliwić. Oczywiście nie za darmo. Za ubrania sygnowane nazwiskiem Kardashianki trzeba słono zapłacić.
Nowa kolekcja prêt-à-porter obejmuje dopasowane sukienki i topy, w których posiadanie można wejść za 950 dolarów. Legginsy w sprzedaży detalicznej to wydatek rzędu 1100 dolarów. Dla szykujących się do zimy, Kim proponuje kurtkę puchową za 2950 dolarów. Oczywiście nie mogło zabraknąć bielizny, pończoch i strojów kąpielowych. Olbrzymim zainteresowaniem cieszy się skórzana sukienka kopertowa - w identycznej Kim pojawiła się na gali "Wall Street Journal". Kreacja jest dostępna w ośmiu kolorach i kosztuje 4200 dolarów. Większość projektów została opatrzona słusznych rozmiarów logiem niepozostawiającym wątpliwości, co do statusu materialnego ich szczęśliwej posiadaczki.
Kim Kardashian uruchomiła swoją markę odzieżową we wrześniu 2019 roku. . W czerwcu 2020 roku przedsiębiorstwo zostało wycenione na 1,6 miliarda dolarów.
Zobacz także:
- Cała prawda o grze wstępnej Polaków. "W miejscach intymnych on po prostu śmierdzi"
- Piotr Jacoń o swoim transpłciowym dziecku: "Na początku to był szok, ale później poczuliśmy ulgę"
- Dawid Kubacki został ambasadorem sportowej zimy w TVN Grupa Discovery
Autor: Adam Barabasz
Źródło: People
Źródło zdjęcia głównego: Cover Media/x-news