- Przeraża mnie myśl, że moja córka mogła to wypić - komentuje gość obiektu.
Co zrobić, gdy nie jesteśmy zadowoleni z usługi?
Za co trzeba wydać dodatkowe pieniądze?
Jak poradziła sobie z nią pracownica sklepu?
Sprzedawcy zwykle zachęcają do swoich klientów do zakupów, jednak w uzasadnionych przypadkach mogą zrezygnować z finalizacji transakcji. Odmowa sprzedaży powinna być zgodna z przepisami prawa, które w określonych przypadkach rzeczywiście uniemożliwiają klientowi nabycie wybranych towarów. W Dzień Dobry TVN przekonywał o tym adwokat Rafał Wyziński.
Szczególnie w sezonie letnim restauracje i bary cieszą się dużą popularnością. W wielu miejscach trudno znaleźć wolny stolik, a klienci potrafią długo stać w kolejce, by zostać obsłużonym. Niestety nie wszyscy właściciele lokali odpowiednio dbają o swoich gości. Na co warto uważać, by nie zostać oszukanym?
Nie przepadamy raczej za niemiłymi i opryskliwymi sprzedawcami, ale czasami od zbytniej sympatii okazywanej przez nich może się nam ulewać. W Dzień Dobry TVN postanowiliśmy sprawdzić, jaki jest złoty środek w podejściu do klienta.