Na czym polega praca ekspertki marek luksusowych? "To jest wymarzony zawód"

Ambasadorka luksusu
Źródło: Dzień Dobry TVN
Co dziś oznacz luksus?
Co dziś oznacz luksus?
Jak unikać niepotrzebnych wydatków?
Jak unikać niepotrzebnych wydatków?
Oddaj moje 500+
Oddaj moje 500+
Jak uczyć dzieci czym są finanse?
Jak uczyć dzieci czym są finanse?
Rozmowy Polaków o pieniądzach
Rozmowy Polaków o pieniądzach
Wyginam śmiało ciało w pracy
Wyginam śmiało ciało w pracy
Zalety krótkiego treningu w pracy
Zalety krótkiego treningu w pracy
Dni wolne od pracy w 2024 roku
Dni wolne od pracy w 2024 roku
Dostępność kredytów i zdolność kredytowa
Dostępność kredytów i zdolność kredytowa
OszczędzaMY – kredytowy ból głowy
OszczędzaMY – kredytowy ból głowy
Zmiany w Kodeksie Pracy już od sierpnia
Zmiany w Kodeksie Pracy już od sierpnia
Workation - praca i wakacje
Workation - praca i wakacje
Praca leży na ulicy? Nie! Wisi na szybie
Praca leży na ulicy? Nie! Wisi na szybie
Czy 16 godzin pracy to gwarancja sukcesu?
Czy 16 godzin pracy to gwarancja sukcesu?
Czy praca po 16 godzin dziennie to gwarancja sukcesu?
Czy praca po 16 godzin dziennie to gwarancja sukcesu?
Justyna Adamczyk wykonuje nieprzeciętny zawód. Na co dzień eksploruje świat ekskluzywnych dóbr, a zdobytą wiedzą dzieli się ze studentami oraz przedstawicielami wybranych firm. W Dzień Dobry TVN ekspertka wyjaśniła, czym tak naprawdę jest luksus i jak różnie może być rozumiany.

Luksus oczami ekspertki

Luksusowe życie to marzenie wielu osób. Ekskluzywne dobra kojarzą się przede wszystkim z nienaganną jakością i prestiżem, dlatego niezmiennie budzą zainteresowanie kolejnych pokoleń. Tajemnice wysokopółkowych marek, które dyktują trendy i tym samym cieszą się niegasnącą popularnością, od lat zgłębia Justyna Adamczyk.

- To jest wymarzony zawód. Z jednej strony zajmuję się doradzaniem firmom, w jaki sposób wejść na półkę premium i luxury, czyli luksusową, a z drugiej strony uczę o tym na Uniwersytecie SWPS z zespołem niesamowitych ekspertów z różnych stron świata - wyjaśniła ekspertka. Dodała też, że luksusowe dobra to rodzaj wizytówki, obrazującej nasz styl życia.

- Chcemy czy nie, jesteśmy odbierani przez to, co komunikujemy. W momencie, kiedy chcemy znaleźć się w pewnym otoczeniu czy pokazać swoją osobowość, to pokazujemy ją właśnie swoim zachowaniem, wyglądem - oceniła Justyna Adamczyk.

Wszystkie oblicza luksusu

Marki premium stanowią obiekt pożądania wielu osób, jednak nie każdy może sobie na nie pozwolić. Niestety, ich dostępność w dużej mierze uzależniona jest od zasobności konta. Luksus to jednak nie tylko kosztowne ubrania i akcesoria, szybkie samochody czy wczasy w zagranicznych kurortach. Zdaniem ekspertki, ważnym elementem życia na wysokim poziomie wciąż pozostaje świadomość znaczenia sztuki i kultury.

- Obecnie luksus jest nierozerwalnie złączony ze sztuką (...). Jednym z głównych trendów jest łączenie się z artystami (...). Wszystkie istotne marki wyławiają młodych twórców i robią niezwykłe projekty, zupełnie zmieniając swoje oblicze. Generacja Z, czyli ta młoda, nadchodząca, która szturmem zdobywa także rynki, oczekuje mniej, ale lepiej, ciekawiej - zauważyła Justyna Adamczyk, jednocześnie podkreślając wagę wartości reprezentowanych przez prestiżowe marki.

- Współczesny luksus jest piękniejszy, niż był kiedykolwiek, a mianowicie jest bardzo uważny, etyczny, nastawiony na ekologię, na odpowiedzialność za planetę i ludzi - podsumowała prowadząca program "Ambasady Luksusu" w TVN Style.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Wszystkie odcinki znajdziesz na platformie Player.pl.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości