Znany polski producent wycofuje produkty dla dzieci. Wystosowano komunikat do klientów

Dziecko w sklepie
Reserved wycofuje produkty. Jest apel do klientów
Źródło: GKV/Getty Images
Znany polski producent odzieży apeluje do klientów, aby nie używali niektórych produktów, które można było zakupić w sklepach Reserved. Mogą one stanowić zagrożenie dla dzieci. Które towary mogą stanowić niebezpieczeństwo? Co zrobić z posiadanymi produktami i jak je zwrócić?

Dalsza część artykułu znajduje się pod materiałem wideo

Bezpieczna zabawka, czyli jaka?
Źródło: Dzień Dobry TVN

Reserved wycofuje produkty

W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved wycofał 5 produktów dla dzieci. Są to kolczyki o numerach 6929S-MLC, bluza o numerach 644BF-59X oraz stroje kąpielowe o numerach: 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X. W związku z tym firma prosi o zaprzestanie korzystania z tych produktów i zwrócenie ich do sklepów. 

Apel do klientów

- W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży. Osoby posiadające produkty o numerach index 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu. Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy - podano w komunikacie dla klientów.

Jak zwrócić towar?

Zwrotu zakupionego towaru przez internet, można dokonać w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved. Możliwy jest również zwrot poprzez zalogowanie się do konta klienta, wybranie opcji "zwrot" lub reklamacja" i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo.

W przypadku zwrotu zakupionych produktów stacjonarnie, należy odnieść je do dowolnego salonu. W przypadku braku dowodu zakupu, na miejscu konieczne będzie wypełnienie odpowiedniego formularza.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości