Dwa nowe kanały od TVN Warner Bros. Discovery
Kanały typu FAST (Free Ad‑Supported Streaming Television) zyskują coraz większą popularność, przyciągają coraz większą liczbę widzów oraz zainteresowanie partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery, który jest lokalnym liderem w tej dziedzinie, nieustannie rozbudowuje swoje cyfrowe portfolio. 28 kwietnia do biblioteki Playera dołączyły dwa nowe kanały tematyczne - TVN Brzydula oraz TVN Mam Talent. Tym samym użytkownicy platformy mają dostęp do aż 22 kanałów FAST od TVN. To najwięcej na polskim rynku.
TVN BrzydUla to pozycja obowiązkowa dla miłośników lokalnych telenowel, zwłaszcza fanów losów Uli Cieplak, Marka Dobrzańskiego i ich przyjaciół. Widzowie znów zajrzą za kulisy domu mody Febo & Dobrzański, usłyszą niepowtarzalne przemyślenia Violetty Kubasińskiej, a przede wszystkim przekonają się, że prawdziwa miłość, choć trudna, potrafi pokonać wszelkie przeszkody. Ten kolejny kanał nowej generacji zapewni beztroski czas przed ekranem, dostarczając zarówno wielu wzruszeń, jak i dobrego humoru.
TVN Mam Talent to gratka dla fanów talent show. Teraz w jednym miejscu można obejrzeć najlepsze sezony najpopularniejszego programu rozrywkowego w Polsce! Widzowie przypomną sobie najciekawsze i najbardziej emocjonujące występy oraz wybiorą się w sentymentalną podróż z prowadzącymi i jurorami z różnych edycji. Tego nie można przegapić.
Kanały FAST - co warto o nich wiedzieć?
Obecnie biblioteka kanałów FAST składa się z 22 pozycji. Wszystkie są dostępne w ramach usługi FAST (Free Ad‑Supported Streaming Television), która zrewolucjonizowała rynek streamingowy na świecie. Kanały nowej generacji online okazały się idealnym rozwiązaniem dla widzów, którzy chcą oglądać swoje ulubione programy i seriale w dowolnym momencie, bez ograniczeń. Teraz takie miejsce znajduje się w Playerze, a popularne treści TVN Warner Bros. Discovery - znane przede wszystkim ze stacji TVN i kanałów TTV, TVN7 oraz Metro - są również dostępne na kanałach FAST.
Kanały FAST to bogactwo bezpłatnych treści dla widzów, finansowane reklamami w technologii DAI (Dynamic Ad Insertion). Stanowią one ważny element strategii biznesowej i doskonałą okazję do pozyskania nowych klientów.
Zobacz także:
- "Zróbmy sobie dom". Z programem pożegnały się aż trzy pary
- Kasia odpadła z "The Traitors. Zdrajcy". Czego najbardziej żałuje? "Nie dzieliłam się, bo się bałam"
- Oskar Cyms czyta komentarze na swój temat. "Sprawdzam, czy ktoś mnie lubi"
Autor: KO
Źródło: materiały prasowe
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe