zdrowe nawyki żywieniowe

    - Jestem niewolnicą własnego wyglądu - wyznała gwiazda.

    Jak aktor dba o formę?

    Magdalena Adamczak, dietetyk kliniczny i specjalista zdrowia publicznego wyjaśnia, jakie produkty pomagają złagodzić objawy klimakterium.

    Niestety przez niewłaściwe nawyki żywieniowe, chłopiec zmagał się z otyłością

    Picie wody jest niezbędne i korzystne dla zdrowia - to prawda znana nie od dziś i wielokrotnie przypominana. Odpowiednie nawodnienie organizmu ma niezwykle istotne znaczenie dla zdrowia. Prócz stałego, regularnego nawadniania, bardzo cenne jest wypijanie szklanki wody przed konkretnymi czynnościami w ciągu dnia.

    Agnieszka Kotońska, gwiazda programu "Gogglebox" na TTV, wylewała siódme poty na siłowni i odmawiała sobie ulubionych dań, by uzyskać sylwetkę, o której zawsze marzyła. Teraz jest z siebie dumna, bo ciężką pracą doszła do zamierzonego efektu. Pokazała swoją przemianę, a jej fani przecierają oczy ze zdumienia, że tak bardzo się zmieniła.

    Święta to czas, kiedy wszelkie diety i zdrowe nawyki żywieniowe u większości z nas idą w odstawkę. Niestety, już chwilę później, stając na wadze rozgrywa się dramat, bo okazuje się, że błogie lenistwo i ucztowanie nie pozostały bezkarne. Anna Lewandowska podzieliła się ze swoimi czytelnikami pomysłami na to, jak choć trochę złagodzić skutki świątecznej dyspensy.

    Hummus to danie, które w ostatnich latach coraz częściej pojawia się na polskich stołach. Ta pasta z ciecierzycy i sezamu jest doskonałą propozycją na szybką przekąskę. Z czym jeść hummus, jeśli mamy niewiele czasu na przygotowanie lunchu?

    Zgodnie z zaleceniami dietetyków to właśnie one powinny stanowić podstawę naszej codziennej diety. Są nie tylko zdrowe i bogate w substancje odżywcze, ale także smaczne. Im bardziej różnorodne kombinacje będą trafiały na nasz talerz, tym lepiej. Co – naprawdę – daje jedzenie warzyw i owoców?

    Daria Ładocha ma świadomość, że każdy człowiek ma wpływ na otaczający nas świat. Dlatego też cały czas pokazuje swoim córkom, jak powinny wyglądać odpowiedzialne nawyki żywieniowe. Na jej stole królują więc potraw z produktów sezonowych i pochodzących od lokalnych rolników.

    Codzienne zapychanie się byle jakim jedzeniem - z tym chce walczyć Anna Makowska, dr farmacji, pedagog, psychodietetyk i blogerka. Jej zdaniem, należy wystrzegać się przede wszystkim produktów o naciąganym marketingu i tych, które udają zdrowe. Do zmiany myślenia o odżywianiu Doktor Ania namawiała w naszym programie.

    W kuchni Dzień Dobry TVN Daria Ładocha próbowała przekonać nas do zmiany nawyków żywieniowych. Podobno wystarczy 28 dni na zastąpienie złego nawyku tym dobrym. Od czego zacząć? Daria przygotowała też takie potrawy jak: schabowy w migdałowej panierce, puree ziemniaczane z ziołowym sosem, kapusta z kiwi, kozim serem i kolendrą, krem paprykowo-kokosowy oraz ciecierzyca z awokado.

    Amerykańska Akademia Pediatrii wydała nowe zalecenie dotyczące diety dzieci. Okazuje się, że dzieciaki poniżej trzeciego roku życia nie powinny pić soków. Dlaczego? W studiu Dzień Dobry TVN gościliśmy dietetyk Annę Radowicką.