Przedstawiono mu kilka zarzutów, a więzieniu może spędzić nawet 5 lat.
W trakcie zakupu jajek w ulubionym supermarkecie warto przyjrzeć się zachowaniu sprzedawcy. Większość kasjerów i kasjerek sprawdza zawartość leżących na taśmie tekturowych wytłaczanek.
Wyprzedaże czy promocje bardzo mocno przyciągają klientów. Zdarza się jednak, że kupując produkt po obniżonej cenie, wcale nie oszczędzamy. Czy to się zmieni? O tym w Dzień Dobry TVN opowiadała mec. Eliza Kuna.
Sprzedawcy zwykle zachęcają do swoich klientów do zakupów, jednak w uzasadnionych przypadkach mogą zrezygnować z finalizacji transakcji. Odmowa sprzedaży powinna być zgodna z przepisami prawa, które w określonych przypadkach rzeczywiście uniemożliwiają klientowi nabycie wybranych towarów. W Dzień Dobry TVN przekonywał o tym adwokat Rafał Wyziński.
Sprzedaż produktów po zawyżonych cenach w trakcie pokazów lub w domach, zazwyczaj seniorów, to wciąż powracający temat. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił położyć kres takim praktykom. Kary są naprawdę wysokie.
W związku z pandemią koronawirusa obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki. Jeden z naszych widzów zastanawia się, czy to rozporządzenie dotyczy również pracowników sklepów, którzy od klientów są odizolowani szybą z pleksi. Odpowiedzi na to pytanie udzieliła adwokat Eliza Kuna.
Pan Kazimierz od 40 lat sprzedaje balony na wrocławskim rynku i z tego żyje. Praca ta stanowi też dla niego formę terapii. Pewnego dnia spłonął samochód, w którym miał cały zapas towaru. Okazało się, że nie został sam. Poznajcie tę niezwykłą historię.
Słoweniec Rok Mulec od urodzenia jest niewidomy. W 2012 roku, na obozie komputerowym, poznał swoją przyszłą żonę Zuzannę i cztery lata później na stałe przeniósł się do Polski. W naszym kraju znalazł pracę, która go bardzo uszczęśliwia - został doradą klienta niewidomego. Co należy do jego obowiązków? Jak traktują go koledzy z pracy i klienci? Za co cenią go przyjaciele?
Nie przepadamy raczej za niemiłymi i opryskliwymi sprzedawcami, ale czasami od zbytniej sympatii okazywanej przez nich może się nam ulewać. W Dzień Dobry TVN postanowiliśmy sprawdzić, jaki jest złoty środek w podejściu do klienta.