zwrot

    zwrot

    W związku z pandemią koronawirusa polski rząd wprowadził liczne obostrzenia. Do jednych z nich należy m.in. zamknięcie obiektów noclegowych oraz punktów gastronomicznych. Wytyczne te mają funkcjonować do 17 stycznia. Co w sytuacji, gdy dużo wcześniej zaplanowaliśmy podróż służbową, opłaciliśmy hotel, a ten nie chce zwrócić nam teraz zaliczki? Czy jest to zgodne z prawem? Na pytanie odpowiedziała nam adwokat Eliza Kuna.

    Każdy, kto kiedykolwiek zamawiał prezent w Internecie zna ten dreszczyk emocji: "czy paczka dojdzie na czas?" Zazwyczaj ta historia ma szczęśliwe zakończenie, ale jeśli zamawiamy coś tuż przed świętami, kiedy sklepy internetowe i firmy kurierskie przeżywają największe oblężenie, może być różnie. Jak szybko paczka powinna do nas dotrzeć w przypadku firm kurierskich? A jeśli zamawiamy dostawę przez Pocztę Polską? Jak egzekwować swoje prawa, jeśli prezent nie dotrze na czas? I czy możemy go zwrócić? O tym w Dzień Dobry TVN Karol Krzywicki - zastępca prezesa UKE.