konsument

    konsument

    "Henryk" to nowy typ klienta. Czym się charakteryzuje? Zapytaliśmy o to w Dzień Dobry TVN: youtuberkę Dominikę Zasiewską, psychologa społecznego dra Konrada Maja i trenera biznesu Miłosza Brzezińskiego. Czy któryś z naszych gości jest "Henrykiem"?

    Cykl życia naszych sprzętów AGD i RTV wydaje się coraz krótszy. Z tego też powodu Unia Europejska chce zobowiązać producentów do wytwarzania trwalszego sprzętu, który będzie można zreperować. O tych zmianach oraz bublach AGD i RTV rozmawialiśmy w Dzień Dobry TVN z Piotrem Koluchem z Fundacji Pro-Test. Dowiedzieliśmy się również, czym jest planowana awaryjność produktu i, co Marcin Prokop zrobił z popularnej kiedyś frani.

    Ostatnio popularną metodą na wyłudzenie pieniędzy przez internet jest "przekręt na majtki". Na jakiej podstawie firma wysyła konsumentom bieliznę? Skoro umowa przez telefon nie jest możliwa, to dlaczego sklep oczekuje rozliczenia? Jakie konsekwencje mogą ponieść panie, które za przesyłkę nie zapłacą? I jak ustrzec się przed tego typu oszustwami? Zapytaliśmy się o to Agnieszkę Majchrzak z Biura Prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    Był taki czas, że ofert na portalach zrzeszających chętnych na grupowe zakupy było pełno. Ale ostatnio właściciele tych własnie portali zauważyli, że osób, które są zainteresowane grupowymi zakupami jest coraz mniej. Czy rzeczywiście tak jest? Sprawdziliśmy to.

    Promocja to działanie mające na celu polecanie i zachwalanie określonego produktu. Czy zatem słownikowe znaczenie słowa "promocja" naprawdę różni się od rzeczywistych działań promocyjnych danego sklepu na rzecz określonego produktu? Jak duże sklepy i hipermarkety rozumieją status produktu "w promocji"? Czy gratisy dołączane do produktów są naprawdę gratis? W studiu Dzień Dobry TVN gościliśmy Piotra Kolucha reprezentującego grupę Pro – test.