Teraz postanowiła złożyć pozew przeciwko lokalowi.
Gdy kobieta zorientowała się, że jest uwięziona w obiekcie handlowym, natychmiast zadzwoniła pod numer alarmowy.
Autorespondery występują w wielu różnych elektronicznych skrzynkach pocztowych. Ich podstawowym zadaniem jest automatyczne wysyłanie odpowiedzi na maile. Przydaje się to m.in. w sytuacji, gdy z powodu nadmiaru wiadomości przychodzących trzeba wydłużyć dostępny czas na odpowiedzenie na nie wszystkie.
Nie przepadamy raczej za niemiłymi i opryskliwymi sprzedawcami, ale czasami od zbytniej sympatii okazywanej przez nich może się nam ulewać. W Dzień Dobry TVN postanowiliśmy sprawdzić, jaki jest złoty środek w podejściu do klienta.
Wraz z gośćmi Dzień Dobry TVN: kasjerką Elżbietą Fornalczyk, kelnerem Piotrem Piotrowskim i psychologiem Joanną Heidtman zastanawialiśmy się, dlaczego Polacy nie szanują osób świadczących pracę w usługach. Dlaczego nie szanują sprząteczek, kasjerek i kelnerów? Z jakimi nieprzyjemnymi zachowaniami klientów spotkali się do tej pory? Czy mają jakieś sposoby na awanturujących się klientów?