#Catch The Charity nie byłoby bez #Catch The Moment!
Mówiąc o #Catch The Charity, najpierw należy wspomnieć o konkursie #Catch The Moment, który w tym roku odbył się aż w 7 krajach! Na czym dokładnie polegał ten międzynarodowy projekt? Każdy, kto chciał wziąć w niej udział, miał za zadanie opublikować na swojej instagramowej tablicy zdjęcie z odpowiednim hasztagiem. Oczywiście nie mogła to być zwykła fotografia, tylko taka, która pokazuje, że piękno tkwi w najprostszych przedmiotach i czynnościach, że zwykłe życie jest niezwykle wyjątkowe. Konkursowych prac spłynęło ponad 15 tysięcy, co może świadczyć o dużym zainteresowaniu wydarzeniem. Finalnie jury wybrało zwycięzców, których to zdjęcia posłużyły do stworzenia puzzli i plakatów, które teraz można nabyć w ramach akcji #Catch The Charity.
mat. prasowe
#Catch The Charity czyli pomaganie przez kupowanie
Cała idea #Catch The Charity opiera się na połączeniu sztuki z pomaganiem. To wyjątkowe przesłanie, które pokazuje, że dobro i piękno idą w parze, a nasze świadome wybory zakupowe mogą mieć wpływ na dostarczenie radości wychowankom wybranego domu dziecka.
Szczegóły całej akcji znajdziemy na catchthecharity.answear.com, a dodatkowo będziemy mogli tam zgłosić swoją propozycję placówki, która zostanie obdarowana zebranymi podczas akcji środkami pieniężnymi. Warto dodać, że cały dochód ze sprzedaży puzzli i plakatów Answear przeznacza właśnie na ten cel.
Trzeba przyznać, że to doskonała okazja do sprawienia sobie lub bliskiej osobie prezentu w postaci oryginalnego plakatu czy puzzli, które urzekają od pierwszego spojrzenia. A przede wszystkim to możliwość udzielenia realnej pomocy podopiecznym domu dziecka.
mat. prasowe
Answear nie od dziś wspiera innych!
Marka Answear nie od dziś organizuje różnego rodzaju akcje mające na celu szeroko rozumianą pomoc innym. Ten pierwszy polski sklep multibrandowy, który w swojej ofercie posiada ubrania, obuwie i dodatki ponad 300 marek, wspiera nie tylko domy dziecka, ale również młodych twórców z branży fashion. Jednym słowem, daje szansę początkującym artystom na pokazanie swoich prac i warsztatu, a przede wszystkim na dotarcie do szerszego grona odbiorców, a co za tym idzie na rozpoczęcie prawdziwej międzynarodowej kariery.
Polecamy na bieżąco śledzić działania answear.com bo dotychczasowe działania marki pokazują, że warto. A sama akcja #Catch The Charity jest doskonałym przykładem pomagania przez kupowanie!
Autor: Adrianna Kowalczyk