Problemy techniczne, o których mowa, wystąpiły w Alior Banku. Pierwsze utrudnienia odnotowano w czwartek, 3 października około godz. 12.30. To właśnie w tym czasie, według serwisu Downdetector monitorującego wszelkie awarie, wpłynęło najwięcej zgłoszeń od niezadowolonych klientów.
Dalsza część tekstu poniżej.
Awaria w Alior Banku
Do występujących utrudnień w użytkowaniu aplikacji bankowych odnieśli się przedstawiciele Alior Banku. O godz. 13:42 w mediach społecznościowych opublikowano oficjalny komunikat.
- Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania. Przepraszamy za niedogodności - czytamy.
Problemy z Alior Online i Alior Mobile
O 15:28 nastąpiła aktualizacja komunikatu. We wpisie na Facebooku zapewniono, że "aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online działają już prawidłowo".
Z komentarzy klientów wynika jednak, że problemy nadal występują, a korzystanie z bankowości elektronicznej nie jest jeszcze możliwe. Przedstawiciele Alior Banku potwierdzili te doniesienia, reagując na zgłoszenia użytkowników.
- Aktualnie występują utrudnienia związane z logowaniem. Przepraszamy za niedogodności. Prosimy ponowić logowanie za jakiś czas. (...) Nie znamy jeszcze czasu usunięcia awarii. Nasz zespół intensywnie pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu - czytamy na Facebooku.
Więcej informacji na stronie tvn24.pl.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Zmieniono daty świętowania Bożego Narodzenia. Obywatele krytykują
- Ceny chryzantem stale rosną. Ile trzeba będzie zapłacić na Wszystkich Świętych?
- Horoskop miesięczny na październik 2024. Nadchodzi czas zmian
Autor: Berenika Olesińska
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Oscar Wong/Getty Images