Na czym polega program lojalnościowy InPost?
Grupa InPost, będąca liderem wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, przygotowała dla użytkowników nową wersję aplikacji mobilnej. Jej najnowszym elementem jest innowacyjny program lojalnościowy, w którym zbiera się InCoiny – wirtualną walutę. Gromadzone punkty z łatwością można wymienić na zniżki i vouchery do partnerów takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel czy Wyjątkowy Prezent.
Do końca roku można również wziąć udział w loterii, w której do wygrania są mieszkanie w Warszawie i elektryczny samochód Renault Megane E-Tech. Aby zawalczyć o te nagrody, InCoiny w aplikacji należy wymieniać na wirtualne InBoxy. Każdy InBox to gwarantowany los w loterii oraz szansa na nagrody dodatkowe. Losowanie nagród głównych w loterii odbędzie się 15 stycznia 2025 roku.
By skorzystać z nowej usługi i wejść do zabawy, wystarczy zaktualizować aplikację InPost Mobile do najnowszej wersji i zaakceptować regulamin. Ten, kto jeszcze tego nie zrobił, powinien szybko nadrobić zaległości, by już teraz zacząć zbierać InCoiny!
Co trzeba zrobić, żeby zdobyć InCoiny?
Wirtualną walutę otrzymuje każdy użytkownik, który korzysta z różnych usług InPost – odbioru i nadawania paczek, płaci za zakupy online z InPost Pay czy też robi zakupy z InPost Fresh.
Użytkownicy aplikacji InPost mają szansę zdobyć więcej InCoinów, gdy wykonają dodatkowe wyzwania ograniczone czasowo. Będą one pojawiać się w apce, dlatego warto zaglądać do zakładki „Nagrody” i być na bieżąco. To kolejna okazja, by zwiększyć liczbę punktów w puli i przybliżyć się do wymarzonej nagrody.
Zbieranie InCoinów jest nie tylko nową funkcjonalnością w aplikacji. To przede wszystkim mnóstwo zabawy, niespodzianek i wyzwań dla uczestników programu lojalnościowego.
InPost łączy emocje, rozrywkę i zaangażowanie
InPost to marka uwielbiana przez Polaków, a aplikacja InPost Mobile cieszy się ogromną popularnością. Liczba jej użytkowników w naszym kraju przekroczyła już 13 milionów. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom apka nie tylko ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale również umożliwia śledzenie paczek w czasie rzeczywistym, zarządzanie zwrotami i korzystanie z automatycznych powiadomień o statusie zamówienia.
Według badań Kantar, InPost to najlepiej rozpoznawalna marka w Polsce dostarczająca przesyłki. Firma założona przez Rafała Brzoskę jest liderem rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie i wiodącą platformą dostaw, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce.
Pierwsze urządzenia Paczkomat pojawiły się w 2009 roku Krakowie i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych. Grupa InPost dysponuje ponad 73 tys. punktów out-of-home, w tym ponad 40 tys. nowoczesnych urządzeń Paczkomat i blisko 33 tys. punktów PUDO (Pick-Up, Drop-Off – to miejsca, w których można odebrać lub nadać przesyłkę) w 9 krajach.
Zobacz także:
- Sweter dziadka to najmodniejszy dodatek zimowej garderoby. Masz go w swojej szafie?
- Jak dobrać kolor ubrań do typu urody? "Możemy łączyć dwa odcienie"
- Dresy zamieniły na ciepłe komplety. Jak gwiazdy noszą je zimą?
Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe