Gadu-gadu powraca. Komunikator będzie miał nową odsłonę

Gadu-gadu wróci w nowej odsłonie
Gadu-gadu wróci w nowej odsłonie
Źródło: Hinterhaus Productions/Getty Images
Gadu-gadu to komunikator, który doskonale pamiętają obecni czterdziesto- i pięćdziesięciolatkowie. W czasie największej popularności korzystało z niego 6 milionów osób. Jak się okazuje, ma się odrodzić w nowej odsłonie i być "centrum rozrywki, komunikacji, płatności".
Kluczowe fakty:
  • Gadu-gadu to bardzo popularny niegdyś komunikator.
  • Właściciel chce zaprezentować stworzyć nową wersję GG.
  • Aby powstała nowa odsłona GG, potrzeba niemal 2 milionów złotych.

Dalsza część tekstu znajduje się poniżej.

DD_20250623_Internet
Czy będziemy musieli weryfikować swój wiek w internecie?
Źródło: Dzień Dobry TVN

Czy Gadu-gadu powróci?

"Puls Biznesu" podaje, że właściciel Gadu-gadu fintech Fintecom od 12 czerwca prowadzi crowdfundingową zbiórkę na przywrócenie jej dawnej świetności, a nawet więcej, bo w planach jest międzynarodowa superaplikacja do porozumiewania się i płatności.

Niestety, na razie trudno mówić o sukcesie – internauci na platformie Emiteo zadeklarowali tylko 96,3 tys. zł. To ułamek potrzebnej kwoty, czyli 1,9 mln zł.

- Do końca zapisów zostały dwa miesiące, jednak w dokumentach informacyjnych fintech Fintecom, właściciel Gadu-Gadu, obiecuje, że nawet nie zebrawszy oczekiwanej sumy zrealizuje plan, tylko wolniej – pisze gazeta.

Kto korzysta z Gadu-gadu?

Obecnie z GG miesięcznie korzysta ok. 500 tysięcy użytkowników. Właściciele komunikatora chcą, aby GG w nowej odsłonie stało się "superaplikacją".

- Nasz pomysł to all-in-one, czyli aplikacja, która integruje w sobie wiele usług. Gadu-Gadu może być centrum rozrywki, komunikacji, płatności. Oczywiście wiemy, że jest Blik, Revolut czy mObywatel oraz wiele innych aplikacji, ale mamy społeczność prawie pół miliona zaangażowanych osób, co jest dobrym punktem startowym, żeby rozwijać te usługi - powiedział cytowany przez "Puls Biznesu" rzecznik prasowy GG Jarosław Rybus.

Warto zaznaczyć, że użytkownikami komunikatora nie są tylko czterdziesto- czy pięćdziesięciolatkowie, pamiętający czasy rozkwitu GG.

- Bardzo liczną grupę stanowią młodzi ludzie szukający kontaktów z rówieśnikami. Większość użytkowników to osoby od 16. do 30. roku życia – dodaje rzecznik.

W czasie największej popularności z Gadu-gadu korzystało 6 milionów osób.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości