Polska marka, która ubiera gwiazdy festiwalu w Cannes. "Suknia ma być odzwierciedleniem naszej duszy"

 La Metamorphose
Źródło: Dzień Dobry TVN
Polskie projektantki wyszyły sobie drogę na szczyt
Polskie projektantki wyszyły sobie drogę na szczyt
Ada Fijał o swoim stylu w cyklu "Moda na spacer"
Ada Fijał o swoim stylu w cyklu "Moda na spacer"
Karolina Pisarek w cyklu "Moda na spacer"
Karolina Pisarek w cyklu "Moda na spacer"
Joanna Przetakiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Joanna Przetakiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Znajomość Joanny Przetakiewicz i Karla Lagerfelda. Jak się poznali?
Znajomość Joanny Przetakiewicz i Karla Lagerfelda. Jak się poznali?
Maja Bohosiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Maja Bohosiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Łukasz Jemioł w cyklu "Moda na spacer"
Łukasz Jemioł w cyklu "Moda na spacer"
Viva a Viva w cyklu "Moda na spacer"
Viva a Viva w cyklu "Moda na spacer"
Sandra Kubicka w cyklu "Moda na spacer"
Sandra Kubicka w cyklu "Moda na spacer"
Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że jedna z polskich marek cieszy się niemałym zainteresowaniem we Francji. Dwie Polki stworzyły La Metamorphose i podbijają zagraniczny rynek. Kto już założył ich kreacje? O tym Ewa Gawkowska i Małgorzata Szczęsna opowiedziały w Dzień Dobry TVN.

Miłość do krawiectwa

Ewa Gawkowska i Małgorzata Szczęsna to siostry, właścicielki i projektantki marki La Metamorphose. Ich przygoda z krawiectwem zaczęła się już w dzieciństwie, kiedy babcia zaraziła ich swoją pasją. Była ona mistrzem krawiectwa, świetnym nauczycielem, a także krytykiem i mówiła im, jak powinny wykonywać i szyć ubrania. Równocześnie kobiety odwiedzały drugą babcię, która mieszkała w Paryżu.

- W ten sposób powstała marka, która jest częścią połączenia Polski i Francji - wyznała Ewa Gawkowska w Dzień Dobry TVN.

Polska marka na festiwalu w Cannes

Właścicielki polskiej marki już po raz drugi pojawiły się na Festiwalu Filmowym w Cannes. W zeszłym roku ubrały na to wydarzenie 19 gwiazd związanych ze sztuką. Na czerwonym dywanie w ich kreacji pokazała się m.in. Miss Francji. - Jest to dla nas tym bardziej zaszczyt, że coraz bardziej znane kobiety, które odnoszą sukcesy i są rozpoznawalne na całym świecie, wybierają właśnie naszą markę - stwierdziła Małgorzata Szczęsna. Poszczególne projekty sióstr zostały dostrzeżone już nawet przez "Vogue'a" czy "Harper's Bazaar".

- Suknia ma być odzwierciedleniem naszej duszy - nie może nas przykryć, nie może być w pewnym sensie kostiumem. Musi być częścią nas. Musi wyrażać to, co czujemy, jakie mamy wartości. To jest wtedy pełna metamorfoza - dodała Małgorzata Szczęsna.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji na Ukrainie.  Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości