Polscy blogerzy w kampanii promującej Tajwan

Na kanapie Dzień Dobry TVN zasiedli blogerka Natalia Sitarska oraz bloger Łukasz Smoliński, którzy zostali honorowymi ambasadorami Tajwanu. Co łączy tę dwójkę z tak odległym kierunkiem?

Polacy promują Tajwan

Natalia i Łukasz to pomysłodawcy i twórcy bloga „Tasteaway”. Niedawno para została wybrana na reprezentantów kampanii promującej Tajwan. Jak do tego doszło?

My z Tajwanem związani jesteśmy od dawna. Nie blogowo, a biznesowo, bo od 2012 roku Łukasz jest współwłaścicielem z Bubble Tea, która wywodzi się właśnie z Tajwanu.

- przyznała Natalia.

W chwili, kiedy Tajwan ruszył z kampanią promującą gościnność, prowadzący blog „Tasteaway” zostali wybrani na polskich reprezentantów. Para wraz z influencerami z całego świata spędzi jedną noc w pałacu prezydenckim.

Blog „Tasteaway”

Para na swoim blogu porusza tematy dotyczące podróży. Wśród wielu artykułów znajdują się zarówno porady związane z wyjazdami z dziećmi, jak i zdjęcia potraw charakterystycznych dla danego miejsca. Jak przyznała Natalia, wraz z partnerem stara się wybierać destynacje, które nie do końca są znane. Jakie kierunki w Azji polecają blogerzy?

Tajlandia jest takim kierunkiem, który zwykle polecamy na te rajskie plażowanie, ale kulinarnie Japonia i Tajwan, który tez jest bardzo ciekawy, a mało popularny.

Zobacz też:

podziel się:

Pozostałe wiadomości