ESPN, FOX i Warner Bros. Discovery tworzą spółkę JV
Wprowadzenie oferty w USA zaplanowano na jesień 2024. Będzie ona dostępna za pośrednictwem nowej aplikacji, a abonenci otrzymają możliwość łączenia produktu w pakiety, w tym z Disney+, Hulu i/lub z Max. W nowym serwisie dostępne będą prestiżowe wydarzenia sportowe m.in. rozgrywki NFL, NBA, MLB, NHL, PGA Tour, Wimbledon, Australian Open, US Open, Giro, mistrzostwa świata w piłce nożnej, UFC, Formuła 1 czy wyścig 24h Le Mans.
Treści oferowane przez platformę to obszerne, dynamiczne materiały, dlatego jej celem będzie zapewnienie nowych, zróżnicowanych wrażeń, spoza tradycyjnego pakietu płatnej telewizji. To istna gratka dla fanów sportu. W nowym serwisie dostępne będą także tradycyjne kanały sportowe. (ESPN, ESPN2, ESPNU, SECN, ACCN, ESPNEWS, ABC, FOX, FS1, FS2, BTN, TNT, TBS, truTV i ESPN+.).
David Zaslav o nowej platformie sportowej
Ekscytacji odnośnie do nowych działań nie kryje David Zaslav, dyrektor generalny Warner Bros. Discovery.
- Ambicją WBD jest docieranie z naszymi treściami i markami do możliwie największej liczby widzów. To wspaniałe, wspólne przedsięwzięcie oraz niezrównane połączenie praw sportowych, dające dostęp do największych wydarzeń sportowych na świecie, pozwala nam właśnie to robić. Nowa usługa sportowa stanowi przykład naszej zdolności - jako branży - do wprowadzania innowacji i zapewniania konsumentom większego wyboru, przyjemności i wartości - wyjaśnił.
Niezapomniane wrażenia dla fanów sportu
Jak przekazał Bob Iger, dyrektor generalny The Walt Disney Company, "uruchomienie tej nowej usługi transmisji strumieniowej sportu to znaczący moment dla Disneya i ESPN, wielkie zwycięstwo dla fanów sportu i ważny krok naprzód dla branży medialnej".
- Oznacza to, że pełny zestaw kanałów ESPN będzie dostępny dla konsumentów wraz z programami sportowymi innych liderów branży w ramach zróżnicowanej usługi skoncentrowanej na sporcie. Jestem wdzięczny Jimmy’emu Pitaro i zespołowi ESPN, którzy przodują we wprowadzaniu innowacji na rzecz konsumentów, aby tworzyć nowe oferty dające większy wybór i większą wartość - powiedział.
Lachlan Murdoch, prezes wykonawczy i dyrektor generalny FOX zaznaczył, że jest firma jest podekscytowana możliwością wprowadzenia portfolio FOX Sports na nową platformę. - Wierzymy, że ta usługa zapewni zapalonym fanom, niekorzystającym z tradycyjnych pakietów telewizyjnych, szereg niesamowitych treści sportowych w jednym miejscu - tłumaczył.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.
Zobacz także:
- Typy ludzi, których spotkasz na siłowni. Sprawdź, czy nie jesteś jednym z nich
- Ile będzie trwało spalanie zjedzonych pączków? Policz "pączkokalorie" i dowiedz się, jak najprzyjemniej się ich pozbyć
- Tańczą w parach, choć nie widzą. "Ten trening wygląda zupełnie inaczej"
Autor: Aleksandra Matczuk
Źródło: wbd.com
Źródło zdjęcia głównego: Moment RF