Materiał promocyjny

W co się ubrać jesienią? Wyjątkowa kampania MODIVO zachęca do eksperymentowania z kolorami i tkaninami

Źródło: x-news
Aura za oknem nie pozostawia wątpliwości, że jesień trwa w najlepsze. Wraz ze zmianą pogody przyszedł też czas na porządki i nowości w garderobie. Co w nadchodzącym czasie powinno się znaleźć w szafie? Uczestnicy "Top Model" mieli okazję sprawdzić trendy na sezon jesień-zima 2021/22.

W najnowszej kampanii MODIVO proponuje odważne połączenia wyrazistych barw. Twórcy podkreślają, że taki dobór kolorów nie jest przypadkowy: niebieski, czerwony i srebrzysty mają nawiązywać do wody, ziemi i przestrzeni, z kolei jasne barwy to odniesienie do powietrza. Wszystkie elementy wykorzystane w kampanii są metaforą tego, co otacza nas na co dzień, czyli także tego, czym jest moda. Motywem przewodnim jest wyrażanie siebie poprzez ubrania, odszukanie własnego stylu i otwartość na nowe tkaniny i faktury.

Trendy jesień-zima 2021/22. Modivo
Kampania Modivo
Trendy jesień-zima 2021/22. Modivo
Źródło: mat. prasowe

Wyjątkowa kampania MODIVO

Ubrania, które widzowie prowadzonego przez Joannę Krupę show mogli zobaczyć w programie, to nowości dostępne w MODIVO. Skupiający w swoim portfolio ponad 500 światowej sławy marek multibrand przedstawił właśnie swoją najnowszą kampanię wizerunkową. Sesji i klipu zrealizowanego z takim rozmachem do tej pory nie w Polsce nie było.

To nowoczesna, nietuzinkowa kreacja, która łączy w sobie elementy tradycyjnej scenografii i wygenerowanych komputerowo grafik. Całość tworzy wyjątkowy, niepowtarzalny klimat, w którym baśń miesza się z nierzeczywistą przestrzenią. Autorzy kampanii MODIVO prowokują swoich odbiorców do samodzielnego eksplorowania kadrów tak, by każdy mógł w nich znaleźć siebie i własną interpretację. To, jak zostaną odczytane poszczególne elementy, zależy od charakteru, upodobań, a nawet momentu w życiu, w którym znajduje się odbiorca. Takie podejście udowadnia, że marka MODIVO umacnia swoje DNA, tworząc miejsce dla każdego. Mocno wybrzmiewa tu przesłanie, że każdy z nas jest inny: ma różne potrzeby, zainteresowania i spojrzenie na świat.

W co się ubrać jesienią? Najnowsza kampania Modivo
Kampania Modivo
W co się ubrać jesienią? Najnowsza kampania Modivo
Źródło: mat. prasowe
Oddajemy w ręce klientów spot, który jest urzeczywistnieniem naszych marzeń i niekonwencjonalną formą. Moda jest dla nas wolnością - kolorowym i pięknym światem - to przestrzeń do wyrażania siebie. MODIVO jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z MODIVO, każdy może być kim chce

- komentuje dyrektor e-commerce, Aleksandra Szol.

Jedną z twórczyń niewątpliwego sukcesu najnowszej kampanii jest fotograf, Agata Serge, która swoim innowacyjnym spojrzeniem nadała historii pokazanej na zdjęciach dodatkowej głębi, bo dla MODIVO to właśnie ludzie są największą inspiracją.

Multibrand MODIVO

Indywidualne podejście nie tylko do klientów, ale także do szeroko rozumianego świata mody sprawiło, że MODIVO dostarcza swoim odbiorcom szeroki wachlarz możliwości. W portfolio marki znalazły się propozycje streetstyle, z linii basic i premium, propozycje od topowych projektantów, zrównoważona moda eco-friendly, a także sportowe ubrania.

Rozumiejąc potrzeby swoich użytkowników, oprócz tysięcy ubrań, na platformie znalazły się również udogodnienia, które czynią proces zakupowy prostym i przyjemnym, takie jak system Kup Teraz Zapłać Później czy 100 dni na wymianę i zwrot (darmowe).

Multibrand łączy świat offline i online, wykorzystując do tego najnowsze technologie, czego przykładem jest innowacyjny sklep w warszawskiej Galerii Młociny. Zamiast ekspozycji produktów na półkach i wieszakach, klienci zamawiają do przymierzalni rzeczy za pomocą tabletów. To autorski koncept, który będzie rozwijany w kolejnych miastach - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

Autor: Adrianna Kowalczyk

Źródło zdjęcia głównego: mat. prasowe

Materiał promocyjny
podziel się:

Pozostałe wiadomości

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana
Materiał promocyjny

Serowe arcydzieła na talerzu Andrzeja Polana