Stylistka mówi o najgorszych zachowaniach klientów. "To obrzydliwe"

Źródło: Dzień Dobry TVN
Fantazyjne upięcia na wyjątkowe okazje
Fantazyjne upięcia na wyjątkowe okazje
Ada Fijał o swoim stylu w cyklu "Moda na spacer"
Ada Fijał o swoim stylu w cyklu "Moda na spacer"
Karolina Pisarek w cyklu "Moda na spacer"
Karolina Pisarek w cyklu "Moda na spacer"
Joanna Przetakiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Joanna Przetakiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Znajomość Joanny Przetakiewicz i Karla Lagerfelda. Jak się poznali?
Znajomość Joanny Przetakiewicz i Karla Lagerfelda. Jak się poznali?
Maja Bohosiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Maja Bohosiewicz w cyklu "Moda na spacer"
Łukasz Jemioł w cyklu "Moda na spacer"
Łukasz Jemioł w cyklu "Moda na spacer"
Viva a Viva w cyklu "Moda na spacer"
Viva a Viva w cyklu "Moda na spacer"
Sandra Kubicka w cyklu "Moda na spacer"
Sandra Kubicka w cyklu "Moda na spacer"
Znana kanadyjska fryzjerka na przestrzeni lat pracy zawodowej, zaobserwowała, jakie zachowania klientów mogą prowadzić do nieprzyjemnych sytuacji. Nie każdy przestrzega tych zasad, dokładając stylistom zmartwień. O co dokładnie chodzi?

Tego nie rób u fryzjera

Telesa Brown to fryzjerka z Kanady, która zasłynęła na TikToku, opowiadając o kulisach swojej pracy. Na swoim fotelu przyjmowała już tysiące klientów. I choć jak przyznaje, z większością ma dobre relacje, zdarzają się tacy, którzy odstraszają swoim zachowaniem.

Stylistka wymieniła pięć najbardziej irytujących błędów, jakie może popełnić klient. Po pierwsze, spóźnianie się lub niestawienie się w ogóle na wizycie jest niezwykle problematyczne. - Rozumiemy, że takie rzeczy się zdarzają, ale zazwyczaj zajęty fryzjer ma cały dzień wypełniony klientami, a spóźnienie przekraczające pięć minut wpływa na resztę dnia - tłumaczyła Telesa.

Najgorsze zachowania klientów

Co jeszcze jest nie do przyjęcia dla fryzjerów? Przychodzenie do salonu z brudnymi włosami. - Farba działa lepiej na czystych włosach, dlatego najlepsze rezultaty można uzyskać, stosując ją na umytą głową. Poza tym, to obrzydliwe - powiedziała Tiktokerka.

Po trzecie fryzjerka skarżyła się na chorych klientów. Tłumaczyła, że nawet jeśli długo czekaliśmy na wizytę, nie należy stawiać się na niej będąc chorym. To nieodpowiedzialne.

Czwartą irytującą kwestią okazały się być zmiany terminów. Telesa wyznała, że pracuje na własny rachunek, więc trudno jej odmówić klientom, ale znacznie utrudnia jej to pracę.

Ostatni punkt wydaje się być wyjątkowo zaskakujący. Fryzjerka wystrzega się klientów, którzy narzekają na innych stylistów. - Nie przychodź i nie mów, że nikt nie wie, jak obciąć lub pofarbować twoje włosy. To dla nas czerwona flaga - mówiła.

- Zazwyczaj oznacza to dla mnie, że prawdopodobnie niezależnie od tego, co zrobię, nie będziesz z tego zadowolony. To sprawia, że ​​nie mam ochoty robić ci fryzury - dodała.

Jesteśmy serwisem kobiecym i tworzymy dla Was treści związane ze stylem życia. Pamiętamy jednak o sytuacji w Ukrainie. Chcesz pomóc? Sprawdź, co możesz zrobić. Pomoc. Informacje. Porady.

Zobacz także:

Autor: Oskar Netkowski

Źródło zdjęcia głównego: Goads Agency/Getty Images

podziel się:

Pozostałe wiadomości