ćwiczenia sportowe

    ćwiczenia sportowe

    Bieganie staje się coraz popularniejszą formą aktywności. Jest sposobem na utrzymanie dobrej kondycji, wzmocnienie, ale także zrzucenie zbędnych kilogramów czy choćby przyjemne spędzenie czasu. Pobudek do tego, żeby zacząć biegać, może być naprawdę wiele. Najważniejsze jest, aby mimo początkowych trudności nie zniechęcać się i nie porzucać zamiarów. Do biegania trzeba się odpowiednio przygotować, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

    Martwy ciąg sumo to mniej popularna wersja martwego ciągu – jednego z najbardziej znanych ćwiczeń wielostawowych. Wybór pomiędzy tymi wariantami powinien zależeć od umiejętności i mobilności osoby trenującej. Niezbędna jest znajomość prawidłowej techniki wykonywania ćwiczenia, by uniknąć kontuzji.

    Street wor­kout (tre­ning uliczny) to aktyw­ność fizyczna pole­ga­jąca na wyko­rzy­sty­wa­niu wszech­obec­nych ele­men­tów zabu­do­wań miej­skich. Tre­ning typu street oparty jest na ćwi­cze­niach siło­wych i kali­ste­nice. Na czym dokład­nie polega i jak wygląda przy­kła­dowy plan tre­nin­gowy?

    Ćwiczenia na kaptury nie wymagają sprzętu i wizyt na siłowni. Do ćwiczeń siłowych, mających na celu rozbudowanie mięśni, niezbędne jest jednak obciążenie, np. w postaci hantli, sztangielek lub sztangi (jeśli nie masz ich w domu – wykorzystaj butelki z wodą). Jeśli nie chcesz zwiększać masy mięśni kapturzastych, możesz wykonywać rozciągające ćwiczenia na kaptury bez obciążeń.

    Powrót do formy po ciąży nigdy nie jest prosty. Oprócz uwarunkowań genetycznych, zależy także od naszej determinacji. Klaudia Szczęsna jest szczęśliwą mamą trójki dzieci, która udowadnia, że fit ciało da się wypracować. Jak udało jej się wygospodarować czas na ćwiczenia? W jaki sposób motywuje swoje podopieczne? Zobaczcie, jak wrócić do formy po porodzie!

    Aż 80 proc. ludzi na świcie cierpi na bóle pleców. Jakie są najczęstsze przyczyny bólu pleców? I kiedy ten ból powinien nas zaniepokoić? Oznaką jakich chorób są bolące nas nieustannie plecy? Do studia Dzień Dobry TVN zaprosiliśmy ortopedę Adriana Rymarczyka.

    Prezenterka Dzień Dobry TVN na planie sesji do jednego z magazynów zachwyciła nas swoją nieziemską figurą. Jak udało jej się wrócić do formy sprzed ciąży? Ile czasu jej to zajęło? Kto jej w tym pomógł i co motywuje Dorotę Gardias? Prezenterka zdradziła też Agnieszce Jastrzębskiej kilka szczegółów z życia prywatnego oraz opowiedziała o nowym zawodowym projekcie.

    Anna Kalczyńska wybiera się na Bal Dziennikarzy i chciałaby zrzucić kilka kilogramów. Co zrobić, by lato powitać w dobrej formie i bez oponki? Ile jeść posiłków w ciągu dnia, a ile trenować, oraz co jeść po treningu, a co przed? O tym w Dzień Dobry TVN Tomasz Choiński, trener personalny

    Niektórzy mówili jej, że skoro urodziła dwójkę dzieci to powinna się pogodzić z tym jak wygląda. Ale Anna popadała w coraz większe kompleksy i... pragnęła dobrze się czuć we własnym ciele. Dlatego zgłosiła się do cyklu "Ciało po ciąży" i z pomocą naszych specjalistów przeszła metamorfozę. Zobaczcie, jak teraz wygląda po zabiegu liposukcji i intensywnemu treningowi.