W swojej pracy dostrzega najdrobniejszy szczegół. "Jestem takim hotelarskim ninją"

Sekrety hoteli
Sekrety hoteli: pracownicy, o istnieniu których nie wiedzieliście - napisy
Źródło: Dzień Dobry TVN
Boy, kucharz czy serwis sprzątający - to zawody, które zwykle kojarzymy z funkcjonowaniem hotelu. A wiesz, kim jest guest experience menager? W serii "Sekrety Hoteli" reporterka Marta Klepka sprawdza, czyja obecność może zaskoczyć nas podczas wypoczynku w hotelu.

Guest experience menager - czym się zajmuje

Bartek Grabowski jest guest experience menagerem, którego zadaniem jest zadbanie o to, by wizyta gości w hotelu była jak najlepszym wspomnieniem. Od razu zauważa ich potrzeby - stara się rozbawić płaczące dzieci, doradza klientom w wyborze m.in. napojów albo służy radą, gdy zadają pytanie związane z hotelem lub turystyką.

- Mam szansę zrobić to pierwsze pozytywne wrażenie. Lubię o sobie myśleć, że jestem takim hotelarskim ninją. Pojawiam się i znikam, oddaję się różnym akcjom w różnych departamentach. [...] Zauważam gości i jestem otwarty na wszystkie ich problemy, życzenia - tłumaczył Bartek.

Od czego zależy cena pokoju hotelowego?

Po rozmowie z Bartkiem Marta Klepka postanowiła zapoznać się z sekretami dotyczącymi cen pobytu w hotelach. Pomógł jej w tym dyrektor Hotelu w Karpaczu - Andrzej Wajda. Zasugerował, że aby uniknąć wysokich kosztów, lepiej planować wyjazdy poza sezonem.

- Warto rozważać rezerwację jak najwcześniej terminu naszego wyjazdu. Zazwyczaj te ceny wzrastają. Na przykład dla rodzin z dziećmi, zamiast pakować walizki zaraz po roku szkolnym i jechać wtedy, kiedy wszyscy jadą, warto rozważyć wyjazd w drugiej połowie sierpnia - dodał.

Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Wszystkie odcinki znajdziesz na Player.pl.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości