Guest experience menager - czym się zajmuje
Bartek Grabowski jest guest experience menagerem, którego zadaniem jest zadbanie o to, by wizyta gości w hotelu była jak najlepszym wspomnieniem. Od razu zauważa ich potrzeby - stara się rozbawić płaczące dzieci, doradza klientom w wyborze m.in. napojów albo służy radą, gdy zadają pytanie związane z hotelem lub turystyką.
- Mam szansę zrobić to pierwsze pozytywne wrażenie. Lubię o sobie myśleć, że jestem takim hotelarskim ninją. Pojawiam się i znikam, oddaję się różnym akcjom w różnych departamentach. [...] Zauważam gości i jestem otwarty na wszystkie ich problemy, życzenia - tłumaczył Bartek.
Od czego zależy cena pokoju hotelowego?
Po rozmowie z Bartkiem Marta Klepka postanowiła zapoznać się z sekretami dotyczącymi cen pobytu w hotelach. Pomógł jej w tym dyrektor Hotelu w Karpaczu - Andrzej Wajda. Zasugerował, że aby uniknąć wysokich kosztów, lepiej planować wyjazdy poza sezonem.
- Warto rozważać rezerwację jak najwcześniej terminu naszego wyjazdu. Zazwyczaj te ceny wzrastają. Na przykład dla rodzin z dziećmi, zamiast pakować walizki zaraz po roku szkolnym i jechać wtedy, kiedy wszyscy jadą, warto rozważyć wyjazd w drugiej połowie sierpnia - dodał.
Nie oglądałeś Dzień Dobry TVN na antenie? Wszystkie odcinki znajdziesz na Player.pl.
Zobacz także:
- Mówiono, że to ósmy cud świata. Poznaj historię Hotelu Cracovia
- Sekrety hotelowych gości. "Próbował wynieść telewizor w walizce"
- Hotele w wersji romantycznej. Jak tworzy się atmosferę dla zakochanych?
Autor: Zofia Wierzcholska
Reporter: Marek Zieliński
Źródło zdjęcia głównego: DDTVN