Pierwszy weekend lipca z utrudnieniami. "Przepraszamy"

Kobieta z telefonem
Utrudnienia w bankach w dniach 5-7 lipca 2025 r. Co nie będzie działać?
Źródło: D3sign/Getty Images
W najbliższych dniach cztery banki w Polsce zaplanowały prace serwisowe. Ich klienci nie będą mogli skorzystać m.in. z aplikacji mobilnej, wykonać przelewu czy zapłacić w sklepie internetowym. Sprawdź, kiedy i co nie będzie działać.

Dalsza część tekstu pod wideo:

Cyberbezpieczeństwo, czyli jak płacić w sieci?
Źródło: Dzień Dobry TVN

Przerwy w bankach w dniach 5-7 lipca 2025 r.

Z utrudnieniami w najbliższych dniach mogą się spotkać klienci takich banków jak:

  • Santander Bank Polska,
  • Alior Bank,
  • PKO Bank Polski,
  • Nest Bank.

Santander Bank Polska - utrudnienia dla klientów w niedzielę i poniedziałek

Santander Bank Polska zapowiedział przerwę w niedzielę, 6 lipca od 0:00 do 06:00 oraz w poniedziałek, 7 lipca od 0:00 do 01:00. W tym czasie klienci placówki nie będą mogli skorzystać z:

  • bankowości internetowej,
  • aplikacji mobilnej,
  • przelewów zwykłych,
  • przelewów natychmiastowych (Express Elixir, BlueCash),
  • płatności w sklepach internetowych (Przelew24),
  • BLIK-a,
  • kantoru Santander.

Alior Bank bez aplikacji mobilnej i bankowości internetowej

"W nocy z soboty na niedzielę (5/6) lipca od 22:00 do 6:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie aplikacja mobilna i bankowość internetowa będą niedostępne. Dalej będzie można korzystać z kart i bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie instytucji.

PKO Bank Polski zaplanował prace na sobotę

W sobotę, 5 lipca PKO Bank Polski zaplanował prace, w związku z tym w godz. 00:00-04:00 nie będą działać:

  • płatności w internecie "Płacę z iPKO",
  • funkcja płatności poprzez otwartą bankowość (Open Banking),
  • serwis i aplikacja PKO Junior.

"Wszystkie pozostałe usługi będą działać bez zakłóceń. Przepraszamy za utrudnienia" - podkreślono.

Nest Bank m.in. bez BLIK-a

"6 lipca (niedziela) od godz. 0:30 do 7:00 nasza bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działać w trybie przyjmowania zleceń. Oznacza to, że będziecie mogli zalogować się do bankowości internetowej czy aplikacji mobilnej, ale aktualny stan konta czy wykonanie przelewu dostępne będą po zakończeniu prac" - zapowiedzieli pracownicy placówki. W tym czasie klienci nie będą mogli:

  • skorzystać z BLIK-a i Visa Mobile,
  • zapłacić w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności,
  • potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
  • zlecić ani otrzymać przelewu natychmiastowego,
  • doładować telefonu,
  • zmienić limitów płatności w bankowości elektronicznej,
  • używać saszetek (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) czy zarządzać celami oszczędnościowymi,
  • otworzyć nowego konta czy złożyć wniosku m.in. o wydanie karty, 800+.

Zobacz także:

podziel się:

Pozostałe wiadomości

Jak znaleźć dobrego prawnika? 
Materiał promocyjny

Jak znaleźć dobrego prawnika?