Dalsza część tekstu pod wideo:
Przerwy w bankach w dniach 5-7 lipca 2025 r.
Z utrudnieniami w najbliższych dniach mogą się spotkać klienci takich banków jak:
- Santander Bank Polska,
- Alior Bank,
- PKO Bank Polski,
- Nest Bank.
Santander Bank Polska - utrudnienia dla klientów w niedzielę i poniedziałek
Santander Bank Polska zapowiedział przerwę w niedzielę, 6 lipca od 0:00 do 06:00 oraz w poniedziałek, 7 lipca od 0:00 do 01:00. W tym czasie klienci placówki nie będą mogli skorzystać z:
- bankowości internetowej,
- aplikacji mobilnej,
- przelewów zwykłych,
- przelewów natychmiastowych (Express Elixir, BlueCash),
- płatności w sklepach internetowych (Przelew24),
- BLIK-a,
- kantoru Santander.
Alior Bank bez aplikacji mobilnej i bankowości internetowej
"W nocy z soboty na niedzielę (5/6) lipca od 22:00 do 6:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie aplikacja mobilna i bankowość internetowa będą niedostępne. Dalej będzie można korzystać z kart i bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie instytucji.
PKO Bank Polski zaplanował prace na sobotę
W sobotę, 5 lipca PKO Bank Polski zaplanował prace, w związku z tym w godz. 00:00-04:00 nie będą działać:
- płatności w internecie "Płacę z iPKO",
- funkcja płatności poprzez otwartą bankowość (Open Banking),
- serwis i aplikacja PKO Junior.
"Wszystkie pozostałe usługi będą działać bez zakłóceń. Przepraszamy za utrudnienia" - podkreślono.
Nest Bank m.in. bez BLIK-a
"6 lipca (niedziela) od godz. 0:30 do 7:00 nasza bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą działać w trybie przyjmowania zleceń. Oznacza to, że będziecie mogli zalogować się do bankowości internetowej czy aplikacji mobilnej, ale aktualny stan konta czy wykonanie przelewu dostępne będą po zakończeniu prac" - zapowiedzieli pracownicy placówki. W tym czasie klienci nie będą mogli:
- skorzystać z BLIK-a i Visa Mobile,
- zapłacić w sklepie internetowym, korzystając z linka do płatności,
- potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
- zlecić ani otrzymać przelewu natychmiastowego,
- doładować telefonu,
- zmienić limitów płatności w bankowości elektronicznej,
- używać saszetek (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) czy zarządzać celami oszczędnościowymi,
- otworzyć nowego konta czy złożyć wniosku m.in. o wydanie karty, 800+.
Zobacz także:
- Wysłałem pieniądze na zły numer telefonu. Co mogę zrobić?
- Podszywają się pod największy bank w Polsce. Wiele kont może być zagrożonych: "Bądźcie ostrożni!"
- Wysyłasz przelewy z zabawnym tytułem? Adwokat ostrzega
Autor: Dominika Czerniszewska
Źródło: santander.pl/aliorbank.pl/pkobp.pl/nestbank.pl
Źródło zdjęcia głównego: D3sign/Getty Images