"Fantastycznie, jak następne pokolenie uczy się od nas bycia w zawodzie".
Dramat muzyczny "Irena" opowiada historię, która w świetle dzisiejszych wydarzeń w Ukrainie, wciąż jest boleśnie aktualna.
Spektakl wyprodukowany w warunkach całkowitej izolacji aktorów. Artyści sami filmowali poszczególne ujęcia i porozumiewali się między sobą za pomocą telefonów komórkowych. „Balladyna” w reżyserii Oskara Sadowskiego to wyjątkowe przedstawienie teatralno-filmowe. Premiera 28 maja o godzinie 21:00 w Playerze.
Agata Buzek pracuje w Paryżu nad nowym spektaklem Krzysztofa Warlikowskiego. Towarzyszyliśmy jej z kamerą na kilka dni przed premierą sztuki. Czy ma obawy co do tego, jak przyjmie ją francuska widownia? Czy z dala od męża i rodziców nie czuje się w Paryżu samotna? Co w życiu daje jej szczególny sens? Z aktorką rozmawiała dziennikarka Dzień Dobry TVN Ula Chincz.
Spektakl "Pozytywni" w reżyserii Krzysztofa Czeczota opowiada historię o miłości i tolerancji. Porusza również trudny problem HIV i AIDS. Sztukę wyprodukowała Grażyna Wolszczak, która debiutowała w roli producentki. Czego obawiała się najbardziej? I dlaczego odtwórczynie głównych ról - Magda Boczarska i Olga Bołądź - tak bardzo się denerwowały? Z aktorami spotkała się dziennikarka Dzień Dobry TVN Agnieszka Jastrzębska.
Margaret Campbell jest uznawana za najsłynniejszą skandalistkę XX wieku. Brytyjka dorastała w świecie konwenansów. Jej celem, jako kobiety z wyższych sfer, było znalezienie bogatego męża. Campbell wyszła za mąż za Iana Douglasa Campbella, XI Księcia Argyll. Sławę dał jej dopiero rozwód. Dlaczego? Z jakiego powodu para się rozstała? Kto się do tego przyczynił? Z aktorami spektaklu "Powder Her Face", w reżyserii Mariusza Trelińskigo porozmawiał dziennikarz Dzień Dobry TVN Mateusz Hładki.
Już 31 maja w krakowskim teatrze Variete obędzie się premiera nowego spektaklu Janusza Józefowicza "Legalna blondynka". Z reżyserem podczas prób zespołu i chwilę przed castingiem spotkał się Marcin Sawicki. Jakie wymogi musi spełniać aktor, który chce zakwalifikować się do projektu Józefowicza? Czy wymagającego reżysera można jeszcze zaskoczyć? Czym można go urzec?